  • 1. Data: 2009-09-24 12:10:33
    Temat: K7 - galeria przykładowych zdjęć
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Na mniej popularnej tutaj stronie są już wstawione przykładowe zdjęcia z
    Pentaksa K7. Test niebawem.

    http://www.dcresource.com/reviews/pentax/k7-review/g
    allery

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 2. Data: 2009-09-24 12:16:16
    Temat: Re: K7 - galeria przykładowych zdjęć
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Szkoda tylko, że robione kitem 18-55 WR, a nie chociażby 16-45/4.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-09-24 12:41:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Paweł W. napisał(a):

    > Szkoda tylko, że robione kitem 18-55 WR, a nie chociażby 16-45/4.

    Hitem sezonu wydaje się być Pentax K7 z kompletem Limitedów bo fotki z
    duetu tego wychodzą miodne a całość zajmuje tyle miejsca ile samo body
    D5 ;)

    j.

  • 4. Data: 2009-09-24 14:10:46
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Thu, 24 Sep 2009 14:10:33 +0200, Paweł W. <p...@p...onet.pl> wrote(a):
    > Na mniej popularnej tutaj stronie są już wstawione przykładowe zdjęcia z
    > Pentaksa K7. Test niebawem.
    >
    > http://www.dcresource.com/reviews/pentax/k7-review/g
    allery

    Hmmm... ISO 400
    http://www.dcresource.com/sites/default/files/galler
    ies/pentax-k-7-photo-gallery/IMGP0103.JPG
    http://www.dcresource.com/sites/default/files/galler
    ies/pentax-k-7-photo-gallery/IMGP0132.JPG

    To szumienie to jakiś krok wstecz jest.

    B.

  • 5. Data: 2009-09-24 14:44:25
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 24 Wrz, 14:10, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Na mniej popularnej tutaj stronie są już wstawione przykładowe zdjęcia z
    > Pentaksa K7. Test niebawem.
    >
    > http://www.dcresource.com/reviews/pentax/k7-review/g
    allery

    Ładne aberacje.

    PS
    Pentaxowe naleśniki też ładnie aberują.

  • 6. Data: 2009-09-24 16:15:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Bartosz Mierzwiak pisze:

> [...]
    ies/pentax-k-7-photo-gallery/IMGP0103.JPG
    > http://www.dcresource.com/sites/default/files/galler
    ies/pentax-k-7-photo-gallery/IMGP0132.JPG

    Użytkownicy twierdzą, że szum jest nie większy niż w K20D, a może nawet
    trochę większy. Weź pod uwagę, że w Pentaksie masz do wyboru kilka opcji
    odszumiania z wyłączeniew włącznie. Nie wiem, jakie ustawienia miał
    testujący, ale z opinii innych użytkowników wynika, że o ile raczej nie
    było kroku naprzód, to na pewno nie było kroku wstecz. Z drugiej strony
    szkoda, że nie zdecydowali się na matrycę 12mpx Sony, jak to uczynili w
    przypadku Kx. Ale to zupełny OT.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-09-24 16:16:26
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nieznajomy pisze:

    allery

    > Ładne aberacje.

    No niestety. Aberruje. Mój kit w wersji I ma mniejsze aberracje :).
    Ale dużo droższa Sigma 17-70 też nie jest wolna od tej wady i ma je
    nawet większe od mojego kita I .

    > PS
    > Pentaxowe naleśniki też ładnie aberują.
    ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-09-24 16:43:20
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

> [...]
    > trochę większy. Weź pod uwagę, że w Pentaksie masz do wyboru kilka opcji
    > odszumiania z wyłączeniew włącznie. Nie wiem, jakie ustawienia miał

    wygląda na wyłączony,
    szum na wydaje się być dokuczliwy dopiero w powiększeniu
    P.

  • 9. Data: 2009-09-24 19:00:41
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Thu, 24 Sep 2009 18:43:20 +0200, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote(a):
    > wygląda na wyłączony,

    Bardzo możliwe że tak, nie mniej jednak, wg. mnie jak na ISO 400 to
    wygląda to w tych samplach dość marnie, zdecydowanie gorzej od
    konkurencji, i porównywalnie z matrycami wcześniejszych kilku generacji
    (choć tamte nie były tak napakowane).

    Ciekawe jak w RAWach.

    > szum na wydaje się być dokuczliwy dopiero w powiększeniu

    Tak to zwykle z szumem bywa. ;)

    B.

  • 10. Data: 2009-09-24 19:57:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartosz Mierzwiak napisał(a):

> [...]
    > wygląda to w tych samplach dość marnie, zdecydowanie gorzej od
    > konkurencji, i porównywalnie z matrycami wcześniejszych kilku generacji

    Nie do końca bo jeśli faktycznie odszumianie zostało wyłączone to
    trzeba porównać z konkurencją też przy wyłaczonym odszumianiu. I tu
    pytanie - da się je wyłączyć?

    j.