  • 1. Data: 2011-11-11 15:36:49
    Temat: Kompatybilność przeglądarek z HTML5
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy możecie mi polecić stronę aktualizowaną na bieżąco zawierającą
    informacje na temat kompatybilności przeglądarek z HTML5?

    Czy Waszym zdaniem jest celowe tworzenie stron w HTML5 w tej chwili?
    Przypuszczam, że znaczna część użytkowników może mieć z prawidłowym
    zobaczeniem takiej strony duży problem.

  • 2. Data: 2011-11-11 21:33:10
    Temat: Re: Kompatybilność przeglądarek z HTML5
    Od: Peter May <p...@o...pl>