  • 1. Data: 2011-11-11 11:50:17
    Temat: ,,Nowoczesne" przeglądarki i kopiowanie obrazków PNG
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Dlaczego żadna z przeglądarek nie potrafi skopiować obrazka PNG wraz z
    przezroczystością, tylko
    dodaje do niego czarne tło? Czy możliwość takiego kopiowania wykracza poza możliwości

    oprogramowania, czy są tego jakieś inne powody?

    Ani najnowsza opera, firefox ani chrome nie radzi sobie z tym... Obrazek trzeba
    zapisywać na dysku a
    dopiero potem otwierać w celu użycia. A np. kiedy często korzystam z iconfinder.com
    taki proces jest
    uciążliwy

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-11 12:35:01
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    W dniu 2011-11-11 12:50, vcore pisze:
    > [...]
    > Ani najnowsza opera, firefox ani chrome nie radzi sobie z tym...

    U mnie działa. Wszedłem na IconFindera i skopiowałem kilka obrazków (FF7
    -> Gimp), żadne tło nie zostało dodane.
    Prawdopodobnie próbujesz skopiować do programu, który nie potrafi
    przyjąć PNG z przezroczystością ze schowka.

    Pzdr.,
    Rafał

  • 3. Data: 2011-11-11 12:38:28
    Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>

    Dnia 11-11-2011 o 12:50:17 vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał(a):

> [...]
    > trzeba zapisywać na dysku a dopiero potem otwierać w celu użycia. A np.
    > kiedy często korzystam z iconfinder.com taki proces jest uciążliwy

    jesteś pewien, że to przeglądarka nie potrafi skopiować, a nie to po
    drugiej stronie nie potrafi wkleić?

    --
    Jordan Szubert

  • 4. Data: 2011-11-11 12:50:10
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2011-11-11 13:35, ramblinman pisze:
> [...]
    > zostało dodane.
    > Prawdopodobnie próbujesz skopiować do programu, który nie potrafi przyjąć PNG z

    Photoshop CS5... Zainstalowałem aktualizację Firefoxa do wersji 8.0 i niestety, nadal
    podczas
    wklejania obrazka PNG dodawane jest czarne tło.

    ...Ale skoro piszesz że do Gimpa wkleja się bez problemu to wszystko zaczyna być
    jasne - to Photoshop
    źle interpretuje takie pliki (dopiero teraz przyjąłem taką możliwość do wiadomości, i
    google to
    potwierdza)

    Dzięki za informację, pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-11-11 14:16:59
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2011-11-11 13:38, Jordan Szubert pisze:
    > jesteś pewien, że to przeglądarka nie potrafi skopiować, a nie to po drugiej
    stronie nie potrafi
    > wkleić?

    Już jestem pewien, że to PS CS5 jest pod tym względem upośledzony :)

  • 6. Data: 2011-11-15 00:10:34
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 11.11.2011 vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał/a:

    > Już jestem pewien, że to PS CS5 jest pod tym względem upośledzony :)

    Jak to szło: uczeń prześcignął mistrza? ;)