  • 21. Data: 2019-11-25 17:35:47
    Temat: Re: Jezu skok -30lat w 21wieku
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Tu syn jednego z nich, który musiał to (125p) łatać. Nic się tam nam nie
    > przedziurawiło. Tragicznie sypały sie u dołu blachy, też pod uszczelkami
    > szyb, ale akurat zbiornik paliwa był ok.

    Zbiornik był za tylnym mostem i zbierał "na górę" piasek oraz wilgoć.
    I przez ten piasek na zbiorniku wilgoć wolno wysychała a zbiornik
    rdzewiał od góry. Jak robiła się dziura to miałeś smród paliwa
    i była to informacja ze zbiornik do wymiany.
    Wymieniałem z tego powodu zbiorniki w swoim dużym fiacie a potem w
    polonezie.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2019-11-25 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A do multipli wchodzi ? Bagaznik tam taki sobie, o ile pamietam.
    >
    > VW caddy - idealny samochod na blizniaki :-)

    Ja mam wywalone dwa siedzenia z tyłu i wchodzi wszystko co chce :)
    Montaz demontaz trwa jakas minute na jedno siedzenie wiec w razie czego
    moge szybko zamontowac z powrotem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 23. Data: 2019-11-25 18:47:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    24 Nov 2019 11:59:42 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > :)
    > Ale nie dlatego ze uwazam ja za gówniany samochód.
    > Powiedziałbym wrecz ze całkiem przeciwnie!

    Gdyby nie ten wygląd, to byłoby to czego szukam :)

  • 24. Data: 2019-11-26 01:38:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-25, RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

> [...]
    > i była to informacja ze zbiornik do wymiany.
    > Wymieniałem z tego powodu zbiorniki w swoim dużym fiacie a potem w

    U nas tuż po zakupie było podwozie robione jakąś chamską powłoka na
    bazie masy bitumicznej, ale wątpię aby ktoś się bawił z górą zbiornika,
    choć cholera wie. Z tym, że sądząc po błotnikach i innych g. to i tak
    dawało.

    --
    Marcin