  • 11. Data: 2019-11-24 15:28:26
    Temat: Re: Jezu skok -30lat w 21wieku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Nov 2019 13:59:44 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Peter p...@o...pl ...

    > Zebym cie dobrze zrozumiał - gówno wiec kupiłes?
    > Słyszałem o zakupach impulsowych przy kasie w biedronce ale zeby tak...
    > ;-P

    Ide sobie kiedys kolo gieldy, stoi polonez w dobrym stanie
    zewnetrznym. Kartka na szybie 1000 zl ... juz siegalem po portfel, ale
    sobie przypomnialem 11-te: nie bedziesz kupowal auta bez klimy ...

    J.

  • 12. Data: 2019-11-24 17:13:36
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-24 o 14:51, J.F. pisze:

    > Naprawde ?
    > Nie mowie, ze to cos zlego, ale skoro wszyscy kleja, to czemu qubo
    > nie?

    Bo jak to projektowali to używali uszczelek, metalowych zbiorników
    i innej technologi z ubiegłego wieku. Pewnie też i w ubiegłym
    wieku projektowali.

    > A to cos zlego ?

    Popytaj byłych właścicieli poloneza czy dużego fiata, wyjaśnią
    dlaczego zbiorniki "dziurawiły się" od góry.

    > W jakim sensie ?
    > Dostawczaki prowadzi sie specyficznie, ale to przeciez blizej
    > osobowki.

    Za PRLu były dwa dostawczaki, konstrukcja i gabaryty podobne, waga
    i silnik też ale w jednym jechało się jak w osobówce a w drugim
    jak w ciężarowym. Taki urok niektórych aut.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-11-24 21:05:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Nov 2019 17:13:36 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Bo jak to projektowali to używali uszczelek, metalowych zbiorników
    > i innej technologi z ubiegłego wieku. Pewnie też i w ubiegłym
    > wieku projektowali.

    Raczej nie, w koncu to nowy model.
    Moze po prostu maja dobre doswiadczenie z szybami w uszczelce.

    > Popytaj byłych właścicieli poloneza czy dużego fiata, wyjaśnią
    > dlaczego zbiorniki "dziurawiły się" od góry.

    metalowe zbiorniki byly tez w Kadecie i Astrze.
    A plastikowy byl w maluchu.

    https://allegro.pl/oferta/zbiornik-paliwa-pajero-iii
    -iv-diesel-nowy-8661677589
    https://allegro.pl/oferta/zbiornik-paliwa-toyota-cor
    olla-verso-2004-2009-8403521724

    J.

  • 14. Data: 2019-11-25 00:05:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-24, RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

    > Popytaj byłych właścicieli poloneza czy dużego fiata, wyjaśnią
    > dlaczego zbiorniki "dziurawiły się" od góry.

    Tu syn jednego z nich, który musiał to (125p) łatać. Nic się tam nam nie
    przedziurawiło. Tragicznie sypały sie u dołu blachy, też pod uszczelkami
    szyb, ale akurat zbiornik paliwa był ok.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-11-25 00:43:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesteś pewny że w maluchu był plastikowy?

  • 16. Data: 2019-11-25 01:41:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Nov 2019 15:43:15 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Jesteś pewny że w maluchu był plastikowy?

    Bylem pewien ... ale google faktycznie same metalowe pokazuje .

    J.

  • 17. Data: 2019-11-25 11:49:36
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > :)
    > Ale nie dlatego ze uwazam ja za gówniany samochód.
    > Powiedziałbym wrecz ze całkiem przeciwnie!

    Kupiłeś multiple i dorabiasz filozofię. ;)

  • 18. Data: 2019-11-25 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Kupiłeś multiple i dorabiasz filozofię. ;)

    :)
    Kupiłem multiple i jezdze.
    filozofie dorabiaja ci co kupuja auto rodzinne a potem na parkingu mecza
    sie ze składaniem wózka zeby ledwo ledwo do bagaznika wszedł. :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 19. Data: 2019-11-25 13:03:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik robot a...@o...pl ...

> [...]
    >mecza
    >sie ze składaniem wózka zeby ledwo ledwo do bagaznika wszedł. :-P

    A do multipli wchodzi ? Bagaznik tam taki sobie, o ile pamietam.

    VW caddy - idealny samochod na blizniaki :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-11-25 14:29:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A do multipli wchodzi ? Bagaznik tam taki sobie, o ile pamietam.

    w multipli masz 3 miejsca z przodu:D
    samo to jest świetnym argumentem za multiplą:D