  • 11. Data: 2012-07-26 16:40:20
    Temat: Re: Jeszcze więcej FR ;-)
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-26 13:56, Budzik pisze:

    > akurat ten artykuł niczego nie dowodzi. Ot, ktoś zestaiwł sobie 3 liczby
    > które mu akurat pasowały i już.
    > Zwykła manipulacja.

    Taka sama manipulacja jak stwierdzenie że jak się ustanowi 30km/h +
    fotoradary to będzie lepiej-bezpieczniej.

  • 12. Data: 2012-07-26 17:00:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    fotoradary-przyniosly-od-poczatku-roku-zaledwie-7-mi
    lionow-zlotych.html
    >to chyba fantastyczna wiadomośc?
    >Znaczy, że bezpieczeństwo na drogach poprawiło się diametralnie,
    >prawda?

    Nie, to znaczy ze policja przestala uzywac FR, a ITD nie zaczela ich
    uzywac.

    >No to teraz czekamy tylko na statystyki.

    w 2011 byl wzrost wypadkow w stosunku do 2010. A policja przestala
    fotografowac chyba w 2010 :-)

    Przy czym ... znow zawinila pogoda w grudniu ? Bo o ile 10 miesiecy
    bylo w miare wyrownane, to listopad byl znacznie lepszy zas grudzien
    znacznie gorszy niz w 2010.

    J.

  • 13. Data: 2012-07-26 22:05:14
    Od: HoMMeR <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-07-26 15:06, J.F pisze:
    > I w rezultacie mandatow prawie nie wystawia.

    Zgadza się, ale nie z braku materiału, a z powodu niedziałającego systemu.

    > Tym niemniej jednak prace nad systemem ruszyly, sa na ukonczeniu, 300
    > nowych FR kupionych, i lada moment rozpocznie sie rzez niewiniatek :-)

    Jeszcze nie kupionych, przetarg w przygotowaniu. Zarówno na FR jak i
    system do ich obsługi.

    > Potem im wydajnosc spadnie, to przeniosa na nowe, lepsze tereny
    > lowieckie :-)

    To nie wydajność FR ma tu kluczową rolę. Wydajność owszem, ale systemu
    zaadoptowanego z innego "projektu".

    Dla informacji - codziennie do systemu wpada około 30tys. zdjęć, z czego
    z ANPRa wychodzi ok. 10tys, a 5tys nadaje się do obróbki. Mniej niż
    połowa to przyjęcie mandatu, większość to niewskazanie sprawcy lub
    przekazanie sprawy do sądu z powodu przekroczenia 180dni na postępowanie
    mandatowe. Ilość FR ma tu drugorzędne znaczenie, bo jeśli zdjęcia byłyby
    obrabiane ręcznie, to starczyłoby tych już wykonanych na jakieś dwa lata.

  • 14. Data: 2012-07-26 23:20:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:05:14 +0200, HoMMeR napisał(a):
    > Zgadza się, ale nie z braku materiału, a z powodu niedziałającego systemu.

    Ale system nie dziala, to i materialu nie zbieraja.

    Czy moze jednak zbieraja ? Zdaje sie ze pol roku teraz maja :-)

    > To nie wydajność FR ma tu kluczową rolę. Wydajność owszem, ale systemu
    > zaadoptowanego z innego "projektu".

    Mnie sie tam wydaje ze o wydajnosc kierowcow chodzi.
    Jak myslisz - po ilu mandatach, lub po jakiej kwocie, przestana sie
    spieszyc ? stawiam na ~500zl.

    No chyba ze system juz informacje zbiera, a niektorzy sie nieswiadomie
    wielokrotnie nagrywaja i nie wiedza co ich czeka :-)

  • 15. Data: 2012-07-26 23:27:54
    Od: HoMMeR <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-07-26 23:20, J.F. pisze:

    > Ale system nie dziala, to i materialu nie zbieraja.
    >
    > Czy moze jednak zbieraja ? Zdaje sie ze pol roku teraz maja :-)

    Zbierają i jak poniżej napisałem, z 30tys zdjęć dziennie tylko jakieś
    2tys mandatów - reszta to albo przekroczenie terminu, albo niewskazanie
    sprawcy.

> [...]
    >
    > No chyba ze system juz informacje zbiera, a niektorzy sie nieswiadomie
    > wielokrotnie nagrywaja i nie wiedza co ich czeka :-)

    Zbiera jak najbardziej. Jak pisałem ok. 30tys zdjęć dziennie.
    Przetwarzanych z tego jest ok. 5 tys.