  • 61. Data: 2022-01-31 18:07:02
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.01.2022 o 17:09, TomN pisze:

    > Dzięki za cytat, ale z niego wynika to co napisałem.

    Bo nie umiesz w logikę :]

    Drogi debilu, żeby samochód posiadał DR muszą być spełnione inne rzeczy
    ale to DR jest KOŃCOWYM, NAJWAŻNIEJSZYM DOKUMENTEM dopuszczającym do
    ruchu, debilu :)

    > Cię znowu dupsko boli oe oglądania siebie w lustrze misiu moj kofany?

    Nic mnie nie boli, ewentualnie zjady, kiedy się uśmiecham pacząc jak
    ładnie wypierdalasz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 62. Data: 2022-01-31 18:09:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.01.2022 o 17:21, TomN pisze:

> [...]
    jestracyjnego-nie-tylko-policja-ma-takie-prawo/
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > No wypierdalasz, bo ani słowa z tego podkreślonego nie ma misiu puszysty
    > poniżej.

    Anachuj?

    Masz w wersji zrozumiałej dla debila:

    " I wreszcie ostatnim organem, który może dokonać zatrzymania dowodu
    rejestracyjnego, jest pracownik stacji kontroli pojazdów"

    Reszta w linku, przepisach i sieci :D

    Łaaadnie wypierdalasz, z VERVĄ :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 63. Data: 2022-01-31 19:22:47
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    LordBluzg(R) w

    jestracyjnego-nie-tylko-policja-ma-takie-prawo/
    > Anachuj?
    Może dla potrafiacych czytać ze zrozumieniem?

    > Masz w wersji zrozumiałej dla debila:
    > " I wreszcie ostatnim organem, który może dokonać zatrzymania dowodu
    > rejestracyjnego, jest pracownik stacji kontroli pojazdów"

    Wydaje ci sie gównojadzie, że manipulowanie cytatami da ci merytoryczny
    handicap?
    Skrewiłeś ciuliku, i nie wybrniesz

    > Reszta w linku, przepisach i sieci :D

    Ha ha ha, nie ma w linku i cytatach, które zostawiłem niczego co byłbyś mógł
    wybronić

    > Łaaadnie wypierdalasz, z VERVĄ :D

    O, i jeszczem, po drobnych zabiegach zdrowotnych u pana, okazało się, żeś
    wspornikiem orlenowego wyznania bajtka i czterech łapków sinklera aka zx80

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2022-01-31 20:01:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.01.2022 o 19:22, TomN pisze:

    jestracyjnego-nie-tylko-policja-ma-takie-prawo/
    > Może dla potrafiacych czytać ze zrozumieniem?

    Kurwo głupia, to jest CYTAT, debilu z tego linka co powyżej, w którym
    masz dalej napisane do czego się odnosi? Mam Ci debilu cytować całe
    Internety? Debilu? Pojebało cie do reszty?

    > Wydaje ci sie gównojadzie, że manipulowanie cytatami da ci merytoryczny
    > handicap?
    > Skrewiłeś ciuliku, i nie wybrniesz

    Jakie manipulowanie, debilu? To jest CYTAT i nie ma tam żadnej
    manipulacji, debilu. Żadnego wyrazu nie zmieniłem bo to debilu, kopia
    części tekstu, debilu :)

    > Ha ha ha, nie ma w linku i cytatach, które zostawiłem niczego co byłbyś mógł
    > wybronić

    Drogi debilu, powtórzę link z którego pochodzi mój cytat:
    https://autofakty.pl/poradniki/zatrzymanie-dowodu-re
    jestracyjnego-nie-tylko-policja-ma-takie-prawo/

    w którym jest to napisane, debilu.

    Ić do lekarza, debilu :D

    > O, i jeszczem, po drobnych zabiegach zdrowotnych u pana, okazało się, żeś
    > wspornikiem orlenowego wyznania bajtka i czterech łapków sinklera aka zx80

    No to VYKURVIAY z VERVĄ :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 65. Data: 2022-02-01 22:55:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 31 Jan 2022 16:06:10 +0100, w <61f7faf8$0$550$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > 1. Dokumentem stwierdzającym dopuszczenie do ruchu pojazdu
    > samochodowego, ciągnika rolniczego, pojazdu wolnobieżnego wchodzącego w
    > skład kolejki turystycznej, motoroweru lub przyczepy jest dowód
    > rejestracyjny albo pozwolenie czasowe. Przepis ten nie dotyczy pojazdów,
    > o których mowa w ust. 3."
    >
    > Czyli bez posiadania DR na którego podstawie stwierdza się dopuszczenie
    > do ruchu to sobie możesz pojeździć po podwórku i nieważne czy masz
    > tablice czy ich nie masz. DR jest tym dokumentem, który to definiuje i
    > decyduje, debilu a nie tablica :)

    Ale bzdury. Tak samo jak dokumentem stwierdzającym "prawo do jeżdżenia" jest
    PJ. Ale bez niego prawa masz nadal, tylko brak ich potwierdzenia w postaci
    dokumentu kosztuje 50zł (kosztował).

  • 66. Data: 2022-02-01 23:26:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2022 o 22:55, r...@k...pl pisze:

    > Ale bzdury. Tak samo jak dokumentem stwierdzającym "prawo do jeżdżenia" jest
    > PJ. Ale bez niego prawa masz nadal, tylko brak ich potwierdzenia w postaci
    > dokumentu kosztuje 50zł (kosztował).

    Oj, następny debil, który nie rozróżnia zatrzymania dokumentu od
    posiadania w przypadku kontroli :D

    Tak, napisałem "posiadania" co wynika z tekstu powyższego/wątku, że
    jeśli ci zatrzymają dowód rejestracyjny to go nie posiadasz a nie że
    posiadasz go w domu, debilu :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 67. Data: 2022-02-02 08:23:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, r...@k...pl.
    On 01.02.2022 22:55 you wrote:

    > Mon, 31 Jan 2022 16:06:10 +0100, w =
    > <61f7faf8$0$550$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg=C2=AE
    > <m...@p...onet.pl> napisa=C5=82(-a):
    > wchodz=C4=85cego w=20
    > dow=C3=B3d=20
    > pojazd=C3=B3w,=20
    > dopuszczenie=20
    > niewa=C5=BCne czy masz=20
    > definiuje i=20
    > Ale bzdury. Tak samo jak dokumentem stwierdzaj=C4=85cym "prawo do =
    > je=C5=BCd=C5=BCenia" jest PJ. Ale bez niego prawa masz nadal, tylko
    > brak ich potwierdzenia w = postaci dokumentu kosztuje 50z=C5=82
> [...]

    Taaaaa, Frog za to dostał 4 lata czy coś :,-)

    --
    Pete

  • 68. Data: 2022-02-02 13:21:42
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Pete w

    > Hello, r...@k...pl.
    > On 01.02.2022 22:55 you wrote:

    [...]

    > Taaaaa, Frog za to dostał 4 lata czy coś :,-)

    Za niestosowanie sie do sądowego zakazu prowadzenia pojazdów?!

    --
    'Tom N'

  • 69. Data: 2022-02-02 14:10:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, TomN.
    On 02.02.2022 13:21 you wrote:

    > [...]
    > Za niestosowanie sie do sądowego zakazu prowadzenia pojazdów?!

    Nie inaczej.
    Tylko że nie 4a 1,5

    --
    Pete

  • 70. Data: 2022-02-02 14:39:43
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Pete w

    > Nie inaczej.

    I nie rozumiesz, że to nie ma nic wspólnego z nieposiadaniem PJ?

    Zresztą ten cymbał bluzgator cały czas nie potrafi wskazać przepisu
    pozwalającego diagnoście zatrzymać DR...

    --
    'Tom N'