  • 71. Data: 2022-02-02 16:17:50
    Temat: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2022 o 14:39, TomN pisze:

    > Zresztą ten cymbał bluzgator cały czas nie potrafi wskazać przepisu
    > pozwalającego diagnoście zatrzymać DR...

    Ja potrafię. Ty debilu czekasz na gotowca, bo jesteś debilem a na
    dodatek pierdolisz w tym wątku debilne farmazony, debilu.

    Art. 132 PoRD

    1aa punkt 4

    "W przypadku określonym w ust. 1 pkt 1 oraz w przypadku stwierdzenia
    zniszczenia dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) w stopniu
    powodującym jego nieczytelność lub uzasadnionego podejrzenia podrobienia
    lub przerobienia dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego), dowód
    rejestracyjny (pozwolenie czasowe) zatrzyma również jednostka
    upoważniona do przeprowadzania badań technicznych."

    Punkt 1, 1
    "stwierdzenia lub uzasadnionego przypuszczenia, że pojazd:
    a) zagraża bezpieczeństwu w szczególności po wypadku drogowym, w którym
    zostały uszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia,
    podwozia lub ramy,
    b) zagraża porządkowi ruchu,
    c) narusza wymagania ochrony środowiska"

    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/pr
    awo-o-ruchu-drogowym-16798732/art-132

    Teraz ładnie piszesz że jesteś debilem a później wypierdalasz w
    podskokach gwiżdżąc kolędy wspak, po szwedzku :]

    Tadam!

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 72. Data: 2022-02-02 17:41:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, TomN.
    On 02.02.2022 14:39 you wrote:

    > I nie rozumiesz, że to nie ma nic wspólnego z nieposiadaniem PJ?

    Ma tyle samo wspólnego co nieposiadanie DR.

    > Zresztą ten cymbał bluzgator cały czas nie potrafi wskazać przepisu
    > pozwalającego diagnoście zatrzymać DR...

    Ja tam widziałem...

    --
    Pete

  • 73. Data: 2022-02-02 23:58:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Feb 2022 23:26:29 +0100, w <61f9b3a0$0$510$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Oj, następny debil, który nie rozróżnia zatrzymania dokumentu od
    > posiadania w przypadku kontroli :D
    >
    > Tak, napisałem "posiadania" co wynika z tekstu powyższego/wątku, że
    > jeśli ci zatrzymają dowód rejestracyjny to go nie posiadasz a nie że
    > posiadasz go w domu, debilu :)

    No i sam widzisz, żeś głupi jak but.

    Dopuszczenie do ruchu stwierdza istnienie DR, a nie jego posiadanie. Nawet nie
    musisz go mieć przy osobie.

    I działa to także w drugą stronę -- możesz mieć legalnie DR przy sobie z
    pieczątką potwierdzającą ważność przeglądu, a samochód jednak nie może poruszać
    się po drogach.

    Tak więc głąbie doucz się.

  • 74. Data: 2022-02-03 22:04:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2022 o 23:58, r...@k...pl pisze:

    > No i sam widzisz, żeś głupi jak but.
    >
    > Dopuszczenie do ruchu stwierdza istnienie DR, a nie jego posiadanie. Nawet nie
    > musisz go mieć przy osobie.

    Nie debilu. Istnienie DR nie dopuszcza do ruchu. Jeśli DR zostanie
    zatrzymany to pojazd nie jest dopuszczony do ruchu, debilu a DR nadal
    istnieje, debilu i nie mam tutaj na myśli zatrzymania fizycznego, debilu.

    > Tak więc głąbie doucz się.

    Sam się doucz.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 75. Data: 2022-02-07 11:31:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-26 o 10:10, trybun pisze:

    > Przegląd potrzebny, ale nie pod przymusem. Jednak wszyscy nadużywają
    > tego rozwiązania jako korzyści dla siebie. Czyli każą sobie płacić za
    > coś co może być właścicielowi/użytkownikowi do niczego niepotrzebne.
    > Poza przeglądami pojazdów przykładem choćby "przegląd instalacji
    > fotowoltaicznej", przyjeżdża facet i kasuje nie robiąc kompletnie nic.
    > Ordynarne wyciąganie kasy w świetle prawa i tyle w tym temacie.

    Jak ktoś chce sobie krzywdę zrobić i swojej rodzinie, to ich sprawa.

    Jednak nie życzę sobie, żeby lepiej wiedzący jadąc z przerdzewiałymi
    przewodami hamulcowymi wbił mi się w tył, kiedy jadę z dzieckiem.
    Więc wolę obowiązkowe przeglądy, dla nastolatków mogą być 2 razy do roku.

  • 76. Data: 2022-02-07 18:17:10
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.02.2022 o 11:31, Poldek pisze:

> [...]
    > przewodami hamulcowymi wbił mi się w tył, kiedy jadę z dzieckiem.
    > Więc wolę obowiązkowe przeglądy, dla nastolatków mogą być 2 razy do roku.

    W Ciebie jak w Ciebie, ale we mnie!