  • 81. Data: 2011-01-11 11:17:53
    Temat: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > A co się miałoby niby stać aby silnik nadawał się do remontu?

    Naprężenia termiczne -- przecież tłok w tym cylindrze będzie cały czas
    pracował. Ale to bardzo zależy od konkretnego silnika i konkretnego
    uszkodzenia.

  • 82. Data: 2011-01-11 11:25:27
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Naprężenia termiczne -- przecież tłok w tym cylindrze będzie cały czas
    > pracował.

    no i co w zwiazku z tym ?

  • 83. Data: 2011-01-11 14:47:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > no i co w zwiazku z tym ?

    Sam się domyśl.

  • 84. Data: 2011-01-11 15:40:06
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-11 14:47, to pisze:
    > begin marek

    > Sam się domyśl.

    To nas, niedomyslnych jest wiecej. Ja rowniez poprosze o dodatkowe
    wyjasnienia.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 85. Data: 2011-01-11 23:56:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 9 Jan 2011 20:28:36 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Nie. MPI. Tzw. batch-mode. Wiele silników było sterowanych w ten
    > sposób.

    Bleh. Nawet nie batch, multipoint mode. Batch dzieli
    wtryskiwacze na grupy:

    http://files.haltech.com/downloads/platinum/Help-en/
    Sport/basic_fuel_setup.html#injection_mode

    r.
    _____________

  • 86. Data: 2011-01-13 18:20:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    metal sie rozszerza pod wplywem ciepla, w jednym miejscu silnika bedzie
    bardziej w innym mniej.
    to dyskusja akademicka ale o to jemu chodzi
    czyli inne naprezenia na glowicy, na zeliwie itd.

    nie wydaje mi sie zeby to moglo spowodowac jakas wieksza awarie ale cholera
    wie.

  • 87. Data: 2011-01-13 18:22:57
    Od: "marek" <s...@o...pl>

> [...]
    > czyli inne naprezenia na glowicy, na zeliwie itd.
    >
    > nie wydaje mi sie zeby to moglo spowodowac jakas wieksza awarie ale

    wyobraz sobie ze glowica w wielu miejscach ma rozne temperatury(nawet rzad
    wielkosci) a zrobiona jest z jednolitego materialu i nic jej nie jest.

  • 88. Data: 2011-01-14 10:44:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > wyobraz sobie ze glowica w wielu miejscach ma rozne temperatury(nawet
    > rzad wielkosci) a zrobiona jest z jednolitego materialu i nic jej nie
    > jest.

    Mało to było silników, w których masowo pękały bloki czy głowice bo były
    źle zaprojektowane? Myślisz, ze z jakiego powodu pękały, krasnoludki w
    nich szczeliny drążyły?

  • 89. Data: 2011-01-14 10:50:31
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Mało to było silników, w których masowo pękały bloki czy głowice bo były
    > źle zaprojektowane? Myślisz, ze z jakiego powodu pękały, krasnoludki w
    > nich szczeliny drążyły?

    mysle, a nawet jestem pewien ze pekaly nie z powodu pracy na 3 cylindrach
    zamiast na 4.

  • 90. Data: 2011-01-14 11:06:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > mysle, a nawet jestem pewien ze pekaly nie z powodu pracy na 3
    > cylindrach zamiast na 4.

    Przeczytaj jeszcze raz moja wypowiedź i spróbuj zrozumieć.