  • 11. Data: 2013-10-22 19:16:07
    Temat: Re: Jazda bez prawka
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:526599b9$0$2292$65785112@news.neostrada.pl...
    > czasy żę policjant pogadał z fajnym moturzystą i puścił się skończyły,
    > teraz jest kompletnie na odwrót

    Maluj lepiej gole baby pedziu. Policjant pogadal z moturzysta a potem sie z
    nim puscil. Chyba w Twoim Pedalowie Tarnawskim...

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2013-10-23 10:39:50
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Natkaaa97 <nataliaa_97@_nospam_interia.pl> wrote:

    > Pytanie do osób jeżdżących w Polsce na moto bez prawka. Jak długo już
    > jeździcie i zy wybywacie w jakieś długie trasy?

    Tylko po paru głębszych, inaczej bym się nie odważył.

    > Czy zgarnęliście jakieś mandaty

    Przynajmniej bez punktów.

    - prawo jazdy jest?
    - a oddaliście?

    ;)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2013-10-24 22:45:12
    Od: nefek <renataszalajko@_NOSPAM_gmail.com>

    Mój facet miał wypadek na quadzie(poważny samochód do kasacji on
    zmiażdżona noga) bez prawka, bez ubezpieczenia, bez rejestracji pół roku
    po zdarzeniu przyszedł mu rachunek z prośbą o wpłacenie 100zł
    ubezpieczenia za rok w którym zdarzenie miało miejsce--- tak że zależy jak
    się uda (i jakie masz chody)

  • 14. Data: 2013-10-25 07:49:53
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 22:45:12 UTC+2 użytkownik nefek napisał:
> [...]
    >
    > po zdarzeniu przyszedł mu rachunek z prośbą o wpłacenie 100zł
    >
    > ubezpieczenia za rok w którym zdarzenie miało miejsce--- tak że zależy jak

    Znaczy się zapłacił komuś w łapę tysiaka, czy zrobił komuś loda?

  • 15. Data: 2013-10-25 09:27:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Oct 2013 20:45:12 +0000 osobnik zwany nefek napisał:

> [...]
    > roku po zdarzeniu przyszedł mu rachunek z prośbą o wpłacenie 100zł
    > ubezpieczenia za rok w którym zdarzenie miało miejsce--- tak że zależy

    czyli na razie poprosili tylko o zaległa skladkę, której zapomniał
    opłacić. UFG przyjdzie sobie później. Im się nie spieszy. Dopiszą sobie
    odsetki

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 16. Data: 2013-10-25 15:14:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-25 09:27, masti pisze:

    > czyli na razie poprosili tylko o zaległa skladkę, której zapomniał
    > opłacić. UFG przyjdzie sobie później. Im się nie spieszy. Dopiszą sobie
    > odsetki

    Fundusz Gwarancyjny nie będzie znikał jeśli ubezpieczyciel pokryje
    szkodę i zamknie sprawę.

    --
    MN

  • 17. Data: 2013-10-25 16:33:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 15:14:36 +0200 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Fundusz Gwarancyjny nie będzie znikał jeśli ubezpieczyciel pokryje
    > szkodę i zamknie sprawę.

    ubezpieczyciel pokryje szkodę, ale za chwilę wróci z regresm. To nie sa
    instytucje charytatywne a mając tyle naruszeń na raz na pewno z tego
    skorzystają