  • 1. Data: 2013-10-15 17:59:45
    Temat: Re: Wawa - sprawdzenie prostości ramy
    Od: grzesik84 <grzesik84@_NOSPAM_gmail.com>

    witam. mam takie samo pytanie z ta roznica ze interesuja mnie okolice
    swidnicy na dolnymslasku. z gory dzieki

  • 2. Data: 2013-10-15 18:51:57
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 15 - 10 - 2013 (wtorek) o godzinie 17:59, grzesik84 napisał(a):

    > witam. mam takie samo pytanie z ta roznica ze interesuja mnie okolice
    > swidnicy na dolnymslasku. z gory dzieki

    Jeżeli interesuje Cię laserowy pomiar ramy z certyfikatem, to robią to w
    Motorlandzie na Żegiestowskiej we Wrocławiu:
    http://www.motorland.com.pl/pomiar-geometrii-motocyk
    la

    Jeżeli chcesz wyprostować ramę, to na Dolnym Śląsku robi to chyba tylko
    warsztat w Sokołowsku:
    http://www.pkt.pl/kanda-s-c-naprawa-motocykli-i-samo
    chodów/1572303/5-1/

    --