  • Data: 2010-01-24 20:49:01
    Temat: Jakiś zlot moto z koszam (lub BMW)i?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitać,
    jechałem sobie wczoraj od Lublina przez Piotrków do Zduńskiej Woli
    (samochodem) i widzę gościa na jakimś boxerze z z koszem. Otwarty kask,
    koleś siny z zimna, dziewczyna w koszu w kasku typu orzeszek opatulona
    konkretnie. Patrzę na termometr: -13. Myślę sobie - pewni kupili i
    wracają od poprzedniego właściciela. tylko te toboły, które mieli ze
    sobą coś nie tego do tej koncepcji... Dziś wracam tą sama trasa i znów
    widzę moto z koszem ino jakieś większe. Podjeżdżam bliżej, widzę wydech
    z jednej strony, kardan i spory kosz. A przed nim jeszcze dwa inne
    zaprzęgi. Wyprzedzam - 3 BMW w tym chyba dwa GS1200, wszyscy na
    nimieckich blachach. Zlot jakiś był czy co? Kurcze -16 stopni na moto to
    już przegięcie. ja wiem, ogrzewane manetki, elektryczne kamizelki i
    wkładki do butów ale czy to naprawdę działa? Respekt nie inaczej. Mi
    poniżej 10 st na plusie jest zimno na moto:(
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)