  • 1. Data: 2016-04-17 21:14:54
    Temat: Jakiej firmy benzyna turbo?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Już się tutaj pytałem o auto.
    Ale teraz chciałbym o sam silnik.
    Jest po przeczytaniu iluś tam watków i generalnie dla wolnosących
    mogę podać kilka marek które są na forach chwalone czyli :
    Skoda z MPI
    Fluence 1.6
    Citroen C elyssys 1.6
    Tipo 1.4

    Ale z turbo?
    Jest coś nie do zaj^&%*nia?

  • 2. Data: 2016-04-18 09:18:59
    Temat: Re: Jakiej firmy benzyna turbo?
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2016-04-17 o 21:14, Bolko pisze:
    > Już się tutaj pytałem o auto.
    > Ale teraz chciałbym o sam silnik.
    >

    > Ale z turbo?
    > Jest coś nie do zaj^&%*nia?

    volvo 2,5T :-)

  • 3. Data: 2016-04-18 09:46:47
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 kwietnia 2016 21:14:55 UTC+2 uzytkownik Bolko napisal:

    > Ale z turbo?
    > Jest cos nie do zaj^&%*nia?

    Podobno fiatowski 1.4 T-Jet. Sam niestety nie mialem okazji nawet sie
    tym przejechac, ale w necie brak jest negatywnych opinii, nie ma listy
    standardowych usterek, same pochwaly. No i jest juz montowany w roznych
    markach i modelach od co najmniej 10 lat.

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2016-04-18 10:28:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Jest po przeczytaniu iluś tam watków i generalnie dla wolnosących
    > mogę podać kilka marek które są na forach chwalone czyli :

    Z20NET lub jak kto woli B207

    Lewis