  • Data: 2009-03-19 20:47:05
    Temat: Jakiego kabla i gniazdka użyć
    Od: "tadzik" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    poniewaz jak wiadomo do dekodera "n" mozna podlaczyc tylko jeden odbiornik
    (bez wykupowania dodatkowe abonamentu), chcialbym sobie zastosowac takie
    rozwiazanie:
    Kabel w scianie do sypialni od salonu, gdzie stoi dekoder. Oba konce
    zakonczone "jakimis" gniazdkami.
    Mozliwosc podpiecia kabla od dekodera do jednego gniazdka (jaki kabel, jakie
    przejsciowki?),
    mozliwosc na drugim koncu podpiecia kabla od gniazdka do zlacza w
    odborniku - innego niz antenowe, zeby nie przelaczac, bo bedzie podpieta
    antena naziemna (chyba ze mozna jakas zlaczke zrobic).
    Oczywiscie w jednym momencie kabały z "n" moge ogladac tylko na jednym
    odbiorniku.
    Na jakies super jakosci obrazu nie zalezy mi na dodatkowym odbiorniku.
    Najlepiej jakby ta droga jednoczenie dalo sie podlaczyc DVD (odtwarzac w
    salonie, ogladanie w sypialni).
    Piloty w tym momencie nie dzialaja, ale to mi tez nie przeszkadza.

    Jak to mozna technicznie rozwiazac?