  • Data: 2009-03-19 22:12:13
    Temat: Re: Jakiego kabla i gniazdka użyć
    Od: "tadzik" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wybacznie, ale jestem troche nieobeznany w tych technologiach ;)

    > Tylko scart (eurozłącze) tylko, że trochę się nalutujesz... ale będzie i
    > dobry obraz i dźwięk.

    To z grubsza rozumiem. W sypialni wystarczy jeden kabel, i niezaleznie z
    ktorego zrodla bedzie szedl sygnal to na AV1 bede odbieral.
    To lutowanie tyczy sie tego, zeby zrobic "przejsciowke", dwa wejscia euro do
    jednego gniazdka?
    Czy w gniazkach beda złącza Euro, czy jakies inne (i do tego przejsciowka)?

    > 1. video sender - możliwość sterowania pilotem z sypialni

    Generalnie moge z pilota zrezygnowac, niechcialbym miec w sypialni przy
    telewizorze zadnych odbiornikow itp. - telewizor ma byc sa i wygladac jak
    obraz - nie przewiduje w jego poblizu nawet szafki ;)

    > 2. kablel 2 żyły w ekranie z wy euro do we euro lub rca

    To jest to rozwiazanie opisane na gorze?
    Co to jest rca?

    > 3. modulator przy dekoderze, kabel koncentryczny, w sypialni sumator
    > sygnału i jednym kablem do tv.

    a tego to zupelnie nie rozumiem, czy mozna gdzie szerzej o tym poczytac
    (zeby nie zameczac tlumaczenim, jak pisalem nie jestem oblatany w tych
    tematach, nie mialem dotad takiej potrzeby).