eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner) › Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
  • Data: 2010-04-20 15:32:37
    Temat: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Jakiś czas temu pytałem się o przyzwoite, nie za drogie żarówki H4.

    Polecono mi tu na grupie Tungsram H4 MEGA LIGHT (+60%) ...
    OK, świecą przyzwoicie... ale przepalają się nieco za często.

    Średnio co 3-4 miesiące (6000-8000km).

    Zatem teraz proszę grupę o inny wybór.
    Mogą świecić byle jak, byle chociaż ten rok /25.000km wytrzymały ;)

    a może to też wina autka, w którym są zainstalowane ?

    Pacjent: Peugeot Partner II 2007 1.6 HDI

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

    ps.
    dodam tylko, że żarówki (GE) jakie były fabrycznie zamontowane,
    też szybko padły.