  • 51. Data: 2009-03-18 10:41:20
    Temat: Re: [OT]Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Jedyny mankament tej grubszej baterii: nie pasuje mi do siluminowego
    > futeralu. A do tego nylonowego fabrycznego jakos zaufania nie mam.
    > Ale stworzenie sluzy juz 5 lat, dostalo druga folie i chyba jeszcze
    > troche pociagnie :)

    E tam, od futerałowania jest kieszeń, a dobra folia jest żadna :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-03-18 10:49:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > E tam, od futerałowania jest kieszeń, a dobra folia jest żadna :)

    Ostatnio naprawiałem jakiegoś cAxxx-nonka nożem, bo się mu od
    "futerałowania" blaszka na obiektywie wgniotła i nieodmykał się.
    Faktycznie drobiazg, 4,5 minuty roboty :-)
    Niby obiektyw metalowy, tyle że blaszka-atrapa jak z karlsberga, trzeba
    było delikatnie odginać, żeby nie przeciąć :-)

    --
    Mirek

  • 53. Data: 2009-03-18 10:50:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
> [...]
    > Niby obiektyw metalowy, tyle że blaszka-atrapa jak z karlsberga, trzeba
    > było delikatnie odginać, żeby nie przeciąć :-)

    Najczęściej ten ''metal'' w obudowach to większa lipa od tworzyw -
    cienki, a po lądowaniu zwykle zostają wgniecenia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /umiera się tylko raz/

  • 54. Data: 2009-03-18 11:38:39
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Najczęściej ten ''metal'' w obudowach to większa lipa od tworzyw -
    > cienki, a po lądowaniu zwykle zostają wgniecenia.

    Ano właśnie.
    Zdecydowanie lepsza sztywna obudowa z ABS niż pseudo metalowa z blaszki.
    Chociaż te "twarde", zatapialne olki wyglądają zachęcająco. Nawet ten
    poskładany obiektyw, pomijając jego jakość optyczną, robi wrażenie, że
    więcej wytrzyma niż standardowy, 3-4-członowy teleskopowy z blaszki.

    --
    Mirek

  • 55. Data: 2009-03-18 11:52:42
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > E tam, od futerałowania jest kieszeń, a dobra folia jest żadna :)

    Mam troche za malo kasy, aby jednoczesnie na biezaco wymieniac
    gadzety i jezdzic, wiec wole dbac o niezbedne gadzety i jezdzic.
    Dosc daleko :)

    Bez folii ten Axim nie przetrwalby 5 lat. A na zarlocznosc baterii
    znalazlem troszke inne rozwiazanie: gps Preteca na BT siedzacy
    w gornej kieszeni plecaka z bardzo solidnym akumulatorem
    pracujacy non stop. Axim jest wlaczany wylacznie sporadycznie
    do odczytania pozycji.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 56. Data: 2009-03-18 12:06:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Mam troche za malo kasy, aby jednoczesnie na biezaco wymieniac
    > gadzety i jezdzic, wiec wole dbac o niezbedne gadzety i jezdzic.
    > Dosc daleko :)
    >
    > Bez folii ten Axim nie przetrwalby 5 lat.

    Tak się wydaje. Używam różnych pda, przynajmniej jednego rocznie po
    kilka godzin dziennie w kieszeni spodni i właściwie żadnych rys nigdzie
    nie mam. To naprawdę jest tworzywo nie z tej ziemi. A jak jeszcze się
    używa futerału...

> [...]
    > w gornej kieszeni plecaka z bardzo solidnym akumulatorem
    > pracujacy non stop. Axim jest wlaczany wylacznie sporadycznie

    Niestety, nie wypaliło - za długo trwa wstawanie po bt. Poza tym moja
    nokia (gps) idzie spać jak nikt jej o dane nie pyta, nie ma loggera.
    Za to kiedyś używałem podczerwieni i to było super - dane schodziły
    1-2sekund.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdy w towarzystwie chcę zabłysnąć, mówię: ''lorem ipsum dolor sit amet''/

  • 57. Data: 2009-03-18 12:09:58
    Temat: Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "lux" <> napisał w wiadomości news:.pl...
    > Canon G10 - chyba najlepszy ...

    żeby nie powiedzieć - najdroższy :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 58. Data: 2009-03-18 12:15:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > nokia (gps) idzie spać jak nikt jej o dane nie pyta, nie ma loggera.
    > Za to kiedyś używałem podczerwieni i to było super - dane schodziły

    Pomijając inne wady irdy, oczywiście. Ja nie narzekam na mojego BT. Mam
    też Nokię e51, która obsługuje mapy, tylko jakoś oprogramowanie do
    ściągania nie działa, albo nie rozgryzłem jak. Czy robienie własnych map
    jest możliwe, to nie wiem. Dużo wygodniej by było. Teraz jednak wszędzie
    się z telefonem chodzi. Chociażby po to, żeby wezwać pomoc, więc byłoby
    o tego PDA lżej.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 59. Data: 2009-03-18 12:56:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gil" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Znasz drogę. To o droge nie pytasz. Nie jesteś zmuszony wydobyć tego od
    > przygodnego pijaka czy staruszki.
    > Znasz drogę i pytasz - już nie będzie tak samo nigdy, bo wiesz że nie
    > potrzebujesz naprawdę odpowiedzi.
    > GPS i bez, nigdy nie jest tak samo w trasie - nigdy. Z GPS łatwiej ale
    > kawał
    > życia sie traci. Wolę zapytać w Madrycie na poboczu jak dojechać albo
    > chłopa
    > na podlasiu jak dojść. zapamiętam te chwile.

    Jeszcze lepiej zapamietal bys papierowe listy. Dlaczego stales sie
    niewolnikiem Usenetu, skoro nadal istnieja rozne kluby pen-pals?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 60. Data: 2009-03-18 13:33:52
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 20:34:04 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > A, jak wspominałem - on robi parszywe jotpegi. Lepiej nie otwierać :)

    No i ten GPS ponoć taki-se.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz