  • 1. Data: 2013-11-10 14:43:54
    Temat: Jakie są różnice pomiędzy płynami Borygo
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Jakie są różnice pomiędzy płynami Borygo: Nowym,Eko, Start, Alu formuła.
    Czytam etykietki oraz opis ze strony www.borygo.pl i kompletnie się
    gubię w tym który powinienem i dlaczego nalać do osobowego Nissana i
    Peugeota.

  • 2. Data: 2013-11-10 15:07:35
    Temat: Re: Jakie są różnice pomiędzy płynami Borygo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 14:43:54 +0100, hisjusz napisał(a):
> [...]
    > Czytam etykietki oraz opis ze strony www.borygo.pl i kompletnie się
    > gubię w tym który powinienem i dlaczego nalać do osobowego Nissana i

    Eko jest na bazie glikolu propylenowego. On nie jest tak trujacy jak
    glikol etylenowy, wiec jako dobry obywatel dbajacy o srodowisko
    powinienes go uzywac :-)

    W/w samochody zapewne juz maja chlodnice aluminiowe a nie miedziane,
    wiec wlasciwa bedzie Alu formula. Ale Eko tez. I Nowy tez.

    A tak po prawdzie to ciekaw jestem - wystarczy zwykly Start (dla
    klientow ceniacych niska cene), czy specjalnie robia go gorszym, aby
    klienci zaczeli cenic wysoka jakosc :-)

    J.