  • 21. Data: 2010-04-12 14:30:04
    Temat: Re: Jakie są objawy uszkodzonego łożyska tylnego koła?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpuul9$k5o$...@m...internetia.pl...
    > Tylko SHL mi sie kojarzy. Wspolczesne tez tak maja?

    Skoro wszyscy sie wpisuja to ja tez: fazer tez ma;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 22. Data: 2010-04-12 15:16:28
    Od: trex <m...@g...com>

    > Skoro wszyscy sie wpisuja to ja tez: fazer tez ma;)

    a moj nie wiem czy ma ;-) ale mam nadzieje, ze jutro serwis BMW
    wszystkiego się dowie - całe szczęście moto jest jeszcze na gwarancji

    Koło nie ma luzu, przynajmniej ja go nie wyczuwam, dzieki za pomoc.

    Tom.

  • 23. Data: 2010-04-12 16:01:31
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "trex" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqj.googlegroups.com...
    > a moj nie wiem czy ma ;-) ale mam nadzieje, ze jutro serwis BMW
    > wszystkiego się dowie - całe szczęście moto jest jeszcze na gwarancji

    Skromna rada z mojej strony: przygotuj sie psychicznie do wydania pieniedzy.
    Nie wiem jak w moto i nie wiem jak w beemkach, ale niekiedy lozyska i inne
    elementy eksploatacyjne (paski, filtry, opony, etc.) nie podlegaja
    gwarancji. Wiem, ze z producentow samochodow renault nie daje gwarancji na
    lozyska kol, klocki i szczeki hamulcowe. Jesli chodzi o mitsubishi to moze
    wieczorem sprawdze - jak mi sie bedzie chcialo.

    Jak sie uda na gwarancji to super, ale jesli bedziesz liczyl, ze wydasz
    pieniadze to przynajmniej sie nie zawiedziesz;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2010-04-12 18:08:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Tylko SHL mi sie kojarzy. Wspolczesne tez tak maja?

    Jesli zabierak zebatki osadzony jest w piascie kola na gumach to na
    99,9% ma wlasne lozysko. Gdyby go nie mialo to zebatka by sie ukosowala
    w trakcie napinania lancucha i calosc by dlugo nie pozyla.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2010-04-12 19:27:50
    Od: trex <m...@g...com>

    > Jak sie uda na gwarancji to super, ale jesli bedziesz liczyl, ze wydasz
    > pieniadze to przynajmniej sie nie zawiedziesz;)

    tos mnie pocieszyl ;-)

    Dam znac jak sie skonczylo.

    Pzdr
    Tom

  • 26. Data: 2010-04-13 09:42:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-12 20:08, Kuczu pisze:

    > Jesli zabierak zebatki osadzony jest w piascie kola na gumach to na
    > 99,9% ma wlasne lozysko. Gdyby go nie mialo to zebatka by sie ukosowala
    > w trakcie napinania lancucha i calosc by dlugo nie pozyla.

    I jeszcze jedno. Tylko lozyskowanie zabieraka zapewnia jego
    wspolosiowosc z osia tylnego kola. Zabierak powstaje jako odlew a
    nastepne jest obrabiany na tokarko-frezarce z jednego zamocowania. Robi
    sie wowczas gniazdo na lozysko, planuje obszar mocowania zebatki i
    wierci otwory mocujace. Dzieki temu jest pewnosc iz, prawidlowo
    wykonana, zebatka jest dokladnie prostopadla do osi kola i z nia
    wspolosiowa oraz lezy w zalozonej plaszczyznie (wazne dla prawidlowego
    prowadzenia lancucha).