  • 11. Data: 2010-04-10 18:37:18
    Temat: Re: Jakie są objawy uszkodzonego łożyska tylnego koła?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-10 20:20, Lewis pisze:

    > Kiedyś miałem takie objawy jak piszesz, wymieniłem łożyska koła i nadal
    > waliło, okazało się ze to było łożysko zebatki, wymieniłem i jak ręką
    > odjął.

    Mosz recht. Ale gdyby jeszcze watkotworca napisal o jaki motocykl chodzi
    to by bylo latwiej. Niektore enduraki na przyklad maja dodatkowa rolke
    chroniaca rame prze uderzeniami lancucha. Gdy rolka jest zuzyta to tez
    powoduje to dziwne dzwieki z napedu.
    Ale i tak bym zaczal od lozyska zabieraka tylnej zebatki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-04-10 18:51:28
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Mosz recht. Ale gdyby jeszcze watkotworca napisal o jaki motocykl chodzi
    > to by bylo latwiej.

    BMW F650GS Twin (2008), przebieg 14.5 kkm - napisal to w odpowiedzi do mnie
    o godzinie 14:14

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2010-04-10 21:29:45
    Od: trex <m...@g...com>

    > BMW F650GS Twin (2008), przebieg 14.5 kkm - napisal to w odpowiedzi do mnie
    > o godzinie 14:14

    Łańcuch jest w porządku - zmierzyłem każde z ogniw :/ Wychodzi na to,
    ze sprawdziłem wszystkie elementy eksploatacyjne. Moto jest na
    gwarancji (do lipca 2010), wiec jeśli to lozysko zbieraka zebatki czy
    kola - to licze na gwarancje.

    Dzieki za pomoc

    Tom

  • 14. Data: 2010-04-11 08:36:58
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    trex pisze:

    > Łańcuch jest w porządku - zmierzyłem każde z ogniw :/
    W F800GS fabrycznie montowany był jakiś podły IRIS, powszechnie
    krytykowany przez użytkowników. Przy podobnym przebiegu zachodziłą
    konieczność wymiany. Jeśli to samo jest w Twoim to masz odpowiedź.

    --
    AL F650 & DRZ400E

  • 15. Data: 2010-04-12 06:40:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > To sprawdź dokładnie jeszcze łożysko tylnej zębatki - jak się rozsypie,
    > to potrafi dość nieprzyjemnie hałasować.

    Co to jest lozysko tylnej zebatki?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 16. Data: 2010-04-12 09:12:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Co to jest lozysko tylnej zebatki?

    Lozysko zabieraka.

  • 17. Data: 2010-04-12 11:02:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Lozysko zabieraka.

    Tylko SHL mi sie kojarzy. Wspolczesne tez tak maja?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 18. Data: 2010-04-12 11:22:00
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko SHL mi sie kojarzy. Wspolczesne tez tak maja?

    GSF 400 97r miał. I pewnie masa innych też ma.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 19. Data: 2010-04-12 11:35:34
    Od: Tomek <b...@i...eu>

    Postaw na centralnym i zlap za opone - sproboj poruszac kolem w bok -
    jesli choc troche sie rusza to lozysko jest do bani. Jesli natomiast
    lancuch by uderzal o cokolwiek to bedzie to widac sa slady.
    Jesli kolo nie drgnie w bok i odglos dalej bedzie to moze to byc lozysko
    na osce w silniku nie koniecznie w kole.
    Pozdro
    Tomek alias banditetr

  • 20. Data: 2010-04-12 11:43:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-12, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Tylko SHL mi sie kojarzy. Wspolczesne tez tak maja?

    Moj ma, ale to jest Kawasaki Heavy Industries.

    --
    Artur
    ZZR 1200