  • 71. Data: 2016-12-18 20:50:50
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-18 o 20:46, Marek pisze:

    > Animko,
    > Ty już ciężko zapracowałaś na grupie na miano tej, która zamęcza
    > pisaniem nie na temat lub w taki sposób, aby informacja była nie do
    > wykorzystania. Oczywiście nie zawiodłaś i tym razem :-) Przysyłasz
    > jakiś link do artykułu, gdzie ludzie piszą jak toner dosypać? Po co mi
    > ta informacja? Trzeba mieć dwie lewe ręce by tego nie umieć zrobić,
    > szczególnie w MC363.
    >
    > Jeśli chcesz dostarczyć informacji wartościowej to daj link, gdzie
    > można chipy kupić do tonerów w/w drukarki - wtedy odpowiedź Twoja
    > zyska jakąkolwiek wartość.

    Pod tym linkiem nie jest napisane jak chipy przelożyć?

    --
    animka

  • 72. Data: 2016-12-18 20:52:41
    Od: Marek <p...@s...com>

    Mam jeszcze pytanie z innej beczki. Zauważyłem, że tonery startowe
    chipów nie mają. Z miejsca ich osadzenia po lewej stronie sterczy kilka
    elektrod do odczytywania chipów ale nie dotykają one w ogóle zasobników
    na toner. Czy tonery "nie startowe" są szersze o chip właśnie?

    Z drugiej strony, skoro tak jest, to może faktycznie po wyczerpaniu
    startowych przywracać ustawienia fabryczne, dosypać toner i znów jechać
    na startowych aż do pojawienia się zamienników na rynku?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 73. Data: 2016-12-18 20:56:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Masz to napisane na forum do którego podałam linka;
    Problem jest jeżeli drukarka ma jakieś zabezpieczenia (chip) wtedy
    najczęściej na allegro od razu dostaniesz takie cacko do przyklejenia w
    miejsce starego.

    --
    animka

  • 74. Data: 2016-12-18 21:46:39
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-18 o 20:56, Animka pisze:

> [...]
    > Problem jest jeżeli drukarka ma jakieś zabezpieczenia (chip) wtedy
    > najczęściej na allegro od razu dostaniesz takie cacko do przyklejenia w

    Podaj mi link, gdzie do MC363 można chipy kupić. Tylko nie pisz, że "nie
    umiesz zażądać od google" takich informacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 75. Data: 2016-12-19 01:04:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-18 o 21:46, Marek pisze:

    > Podaj mi link, gdzie do MC363 można chipy kupić. Tylko nie pisz, że
    > "nie umiesz zażądać od google" takich informacji.

    Przecież potem napisałeś, że czipów nie ma ta drukarka.
    Przed kupnem drukarki powinieneś sprawdzić czy będzie Cię stać na jej
    eksploatację czy nie.
    Oddaj gdzieś te tonery do napełnienia i będziesz miał z chipem.

    --
    animka

  • 76. Data: 2016-12-19 01:18:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Podaj mi link, gdzie do MC363 można chipy kupić. Tylko nie pisz, że
    > "nie umiesz zażądać od google" takich informacji.

    Zadzwoń sobie do tego sklepu. Może Ci pomogą.
    http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/c/Tonery-do-dru
    karek-laserowych/12/13

    --
    animka

  • 77. Data: 2016-12-19 10:28:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-12-12 o 09:55, ąćęłńóśźż pisze:

    > W laserze nie tracisz atramentu na czyszczenie i przedmuchiwanie głowic itp.
    > Nie wyobrażam sobie taniego druku na oryginalnych tonerach, a raczej na 3x tańszych
    zamiennikach.
    > No i toner startowy to na dość symboliczną liczbę wydruków jest.
    > Do tego zainteresuj sie funkcjami oszczędzania (w zapewne bogatym menu drukarki).

    Tanie drukowanie na oryginalnych tonerach

    https://www.dodrukarki.pl/category/tusze-tusze-epson
    -do-epson-l100-l110-l200-l210-l300-l355-l550-l1300

    Jedna taka butelka ma 70 ml. U mnie wystarcza na kilka lat. Lubię
    wydrukować od czasu do czasu parę/naście/dziesiąt zdjęć na papierze foto
    w najwyższej jakości.

  • 78. Data: 2016-12-19 10:29:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-12-13 o 18:37, Marek pisze:

    > To niewiele drukujesz :-) W moim ex Epsonie XP-850 kilkanaście ml*6
    > kolorów starczało na miesiąc i to przy dobrych wiatrach. Bawiłem się w
    > strzykawki i tusze alternatywne, co mnie wkurzało trochę. Choć post
    > factum nie wiem czy głupoty nie uczyniłem kupując laserówkę.

    Uczyniłeś.

  • 79. Data: 2016-12-19 19:08:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-19 o 10:29, Poldek pisze:

    > Uczyniłeś.

    Zaczynam też tak myśleć. Ehhh... Pozostaje mi zaczekać na zamienniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 80. Data: 2016-12-19 19:19:42
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-19 o 01:04, Animka pisze:

    > Przecież potem napisałeś, że czipów nie ma ta drukarka.

    Po pierwsze żadna drukarka nie ma czipów lecz materiały eksploatacyjne
    do nich je miewają.

    Po drugie, jak się dowiedziałem w międzyczasie, tylko tonery startowe
    ich nie mają. Widzę, że Ty również o tym nie wiedziałaś. Każdy następny
    wkład już musi go mieć. Gdy drukarka zakończy eksploatacje tonerów
    startowych, to możesz do puszek wsypać wiadro toneru a i tak niczego nie
    wydrukujesz.

    > Przed kupnem drukarki powinieneś sprawdzić czy będzie Cię stać na jej
    > eksploatację czy nie.

    No i znów to samo. Nie potrafisz skupić się na rozmowie lub nie czytasz
    dyskusji od początku jak RadoslawF i wskutek tego powstają bezsensowne
    komentarze. W wątku otwierającym wyraźnie napisałem dlaczego nie
    sprawdziłem kosztów eksploatacji - czyli sfrajerowałem się ufając
    sprzedawcy.

    > Oddaj gdzieś te tonery do napełnienia i będziesz miał z chipem.

    Animko, przyłóż się kiedyś do dyskusji choć raz i udzielaj sprawdzonych
    rad. Pierwsze co zrobiłem po zakupie drukarki, to obdzwoniłem kilka tego
    typu firm. Wszystkie odpowiedzi były identyczne: chipów do tonerów tej
    drukarki nie ma nigdzie. Nie ma możliwości takiego napełnienia by można
    to było wykorzystać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek