  • 1. Data: 2012-05-16 10:07:42
    Temat: Jakie oponki do GS500F?
    Od: Markowski <m...@g...com>

    Siemka wiedzy wszelkiej bezdenna głębino :-)

    Przydałoby mi się kupić żonie oponki do Suzuki GS500F (ten model z
    owiewkami). Według OEM podchodzą tam Bridgestone BT45G (chyba chodzi o
    punkt G), ale oprócz wyższej ceny nie znalazłem nigdzie, żeby się
    czymkolwiek rózniły od "zwykłych" BT45. Według opisu na stronie
    Bridgestone'a BT45 są dwuskładnikowe i przeznaczone do wyższych
    prędkości (tak jakby GS500 je osiągało :-), a dodatek krzemionki
    zapewnia trzymanie się na mokrym. Na oponeo można obecnie zanabyć za
    718 zł z komplet

    Z drugiej strony za 638zł za komplet można dostać Metzeler Lasertec,
    przy czym przód ma indeks H, a tył S, czyli prędkość do 180km/h (H
    czyli 210km/h też jest, ale jest prawie stówkę droższa). Tu według
    opisu też jest dodatek krzemionki, a ponadto bieżnik wygląda na
    całkiem nieźle odprowadzający wodę. Przód wygląda wręcz jak wyścigowa
    "deszczówka".

    Różnica w cenie minimalna, ale na montaż z wyważeniem by starczyło. Ma
    ktoś może doświadczenie z tymi oponkami. Jakieś rady? A może tańsze
    źródło dostępu do BT45?

    Pozdrówki
    Markowski
    VFR800Fi, GS500F, TS350 +ślubny pocket40ccm

  • 2. Data: 2012-05-16 10:26:28
    Temat: Re: Jakie oponki do GS500F?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 10:07, Markowski pisze:
    > Siemka wiedzy wszelkiej bezdenna głębino :-)

    To na pewno do mnie więc szybko odpowiadam:

    Ja kupiłem do swojego GSa MAXXIS PROMAXX, chyba za 170 zł na przód i
    odpowiednio drożej na tył.

    Nie miałem żadnego porównania, ale i powodów do narzekań. No i ta cena -
    bardzo zachęcająca była.

  • 3. Data: 2012-05-16 10:52:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 10:26, Marcin N pisze:

> [...]
    > odpowiednio drożej na tył.
    >
    > Nie miałem żadnego porównania, ale i powodów do narzekań. No i ta cena -

    A tu wątek, który sam zacząłem ze 3 lata temu na temat tych opon:
    http://grupy.scigacz.pl/Co,warta,jest,opona,Maxxis,P
    romaxx,2,515818,2009_06.html

    Polecali te Maxxisy także do VFR i Fazera.

  • 4. Data: 2012-05-16 19:47:31
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-05-16 10:52, Marcin N wrote:
    > A tu wątek, który sam zacząłem ze 3 lata temu

    GS500 ma silne forum. Zapraszam do czytania
    http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=65 (może być dwie ostatnie strony)

    --
    Alf/red/