  • 1. Data: 2010-01-04 08:30:06
    Temat: Jakie modele Nokii (GPS, Symbian)?
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Witam! Mam obecnie E51, z której jestem bardzo zadowolony, ale przydałoby mi
    się coś z GPS-em. W gąszczu modeli Nokii niełatwo się odnaleźć, może
    podpowiecie, na jakie modele warto rzucić okiem?

    Oprócz GPS musi mieć Symbiana, do tego fajnie by było jakby miał klawisze
    skrótów jak w m.in. E51 (SMS, Kontakty, Kalendarz). Pozostałe funkcje i
    bajery (aparat, mp3 itd.) będą brane pod uwagę, ale są zdecydowanie
    drugorzędne.

    No i najważniejsze - musi być w miarę tani (do ~600-700 zł). Pomożecie?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-01-04 20:50:29
    Temat: Re: Jakie modele Nokii (GPS, Symbian)?
    Od: "[ oem ]" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > drugorzędne.
    >
    > No i najważniejsze - musi być w miarę tani (do ~600-700 zł). Pomożecie?

    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    1&idAvailability=0&nPriceLow=0&nPriceHigh=0&idCurren
    cy=0&idFormFactor=0&idDualSIM=0&idQwerty=0&HeightMax
    =0&WidthMax=0&ThicknessMax=0&WeightMax=0&idOS=2&idDi
    splay=0&idDisplayRes=0&fDisplaySize=0&idDisplayTech=
    0&idTouchscreen=0&idAccelerometer=0&id35mm=0&idCamer
    a=0&idCameraFlash=0&idVideoRecorder=0&idExpansionCar
    d=0&idGPS=1&bWLAN=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBluetooth=0&bI
    R=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMMS=0&idRingt
    ones=0&sColor=&StandBy=0&TalkTime=0&sFreeText=

    www.gsmarena.com i ustaw sobie odpowiednie filtry