  • 111. Data: 2010-09-03 09:51:49
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-03 07:58, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Idę o zakład, że tak samo może coś wpaść u ciebie jak i w każdym aucie.

    Pewności nie mam oczywiście, faktem jest jednak, że o takim przypadku w
    Berlingo słyszałem, a nie słyszałem o czymś podobnym w żadnym innym
    samochodzie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 112. Data: 2010-09-03 12:56:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 09:51:49 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Pewności nie mam oczywiście, faktem jest jednak, że o takim przypadku w
    > Berlingo słyszałem, a nie słyszałem o czymś podobnym w żadnym innym
    > samochodzie :)

    Bosz.. Mirek, proszę, przestań rzeźbić w Callais, czujnik ABS jest w każdym
    aucie w zasadzie w tym samym miejscu i w zasadzie na wierzchu. Zdarzył się
    bardzo rzadki przypadek w losowej marce auta - padło na tą. Co ci marka
    winna?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 113. Data: 2010-09-05 17:41:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Dla mnie Xsara Picasso to właśnie auto typowo kobiece. Tylko nie dla
    > zgrabnej 25-latki, ale dla 40-letnie stukilowego muflona z czworgiem
    > umorusanych bitą śmietaną dzieci.

    Ale to tylko Twój gust.
    Wiele osób może mieć całkiem inne potrzeby i upodobania.

    > Ja lubię Octavie? Dlaczego tak sądzisz?

    > Wyróżnić się można Alfą czy BMW, a nie francuskim jajolotem... ;)

    Oczywiście jak się jest małoletnim dresikiem to się wyróżnia swoją
    nieodpowiedzialnością i głupotą na drodze. Stąd się rodzą ogólne opinie na
    temat BMW i Alf :D
    Co byś nie powiedział na tamat Picasso to jest dość fajnym, praktycznym i
    małoawaryjnym autem, typowo rodzinnym, a chyba o takie pytał autor wątku,
    nie zaś o dresiarskie BMW czy psującą się Alfę.

  • 114. Data: 2010-09-06 09:41:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-03 12:56, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

> [...]
    > bardzo rzadki przypadek w losowej marce auta - padło na tą. Co ci marka

    Do dzisiaj mnie jeszcze łydka boli po jeździe Xsarą FL (do znalezienia w
    archiwum) - nigdy im tego nie daruję ;)

  • 115. Data: 2010-09-06 16:26:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-06 09:41, Mirek Ptak pisze:

    > Do dzisiaj mnie jeszcze łydka boli po jeździe Xsarą FL (do znalezienia w
    > archiwum) - nigdy im tego nie daruję ;)

    Jesteś niekompatybilny z powodu trwałego odkształcenia rdzenia,
    wynikłego z przesunięcia osi kolumny kierowniczej i fotela w Oplach. :P
    Wersja 2.0 Ciebie powinna być już zgodna z normalnymi samochodami. :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 116. Data: 2010-09-06 16:36:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 16:26:15 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Jesteś niekompatybilny z powodu trwałego odkształcenia rdzenia,
    > wynikłego z przesunięcia osi kolumny kierowniczej i fotela w Oplach. :P
    > Wersja 2.0 Ciebie powinna być już zgodna z normalnymi samochodami. :D

    po tylu latach na oplowskim zawieszeniu nie sądzę, żeby on jeszcze miał
    jakikolwiek rdzeń...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 117. Data: 2010-09-07 08:07:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-06 16:26, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Jesteś niekompatybilny z powodu trwałego odkształcenia rdzenia,
    > wynikłego z przesunięcia osi kolumny kierowniczej i fotela w Oplach. :P
    > Wersja 2.0 Ciebie powinna być już zgodna z normalnymi samochodami. :D

    Oby, ale i tak pamiętać będę :)

  • 118. Data: 2010-09-07 08:08:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-06 16:36, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > po tylu latach na oplowskim zawieszeniu nie sądzę, żeby on jeszcze miał
    > jakikolwiek rdzeń...

    Mam, mam - i to nie najgorszy skoro mnie w pionie jeszcze utrzymuje ;)

  • 119. Data: 2010-09-16 10:41:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-02 10:35, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > czyli jak dokumentacja citroena twierdzi jedno, a ASO drugie, to rację ma
    > ASO?

    Tak mi się przypomniał ten wątek, bo byłem w weekend u szwagra w
    Częstochowie :)
    Zapytałem ich o tą piastę, która okazała się tarczą z przyległościami :)
    - oto kilka fotek:
    http://img833.imageshack.us/i/20100911t.jpg/
    http://img189.imageshack.us/i/20100911001.jpg/
    http://img685.imageshack.us/i/20100911002.jpg/
    Widziałem tam taka jakby zawleczkę, ale czy to da się zdemontować to nie
    wiem - jak już pisałem ASO twierdzi, że nie.

    I plan ogólny ;)
    http://img534.imageshack.us/i/20100911003.jpg/
    http://img3.imageshack.us/i/20100911004.jpg/

    Zapytałem też o przednie zawieszenie - wymienili im amortyzatory z
    przodu, jest lepiej ale dalej są hałasy.

  • 120. Data: 2010-09-16 10:48:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    To ta część:
    http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=8077