  • 11. Data: 2011-01-26 19:33:37
    Temat: Re: Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
    Od: NoRek <a...@w...pl>

    On 2011-01-20 15:20, Jacek Osiecki wrote:
    > Witam,
    >
    > Szukam jakiegoś laserowego kombajnu - a wymagania dość proste:
    > - druk mono
    > - skaner najlepiej z automatycznym podajnikiem
    > - ethernet, a jeszcze lepiej wifi
    > - fax - jeśli będzie to się nie obrażę

    Canon i-Sensys MF6680DN
    Wyrobil juz ponad 10k stron i zero problemow
    raz sie tylko papier zacial. W Pryzmacie
    maja do niego zamienniki tonera.
    Jedyny minus zamiennikow to to ze urzadzenie
    krzyczy o problemie z komunikacja z tonerem
    ale drukuje normalnie. Nie wiem jak jest w innych
    urzadzeniach ale tu jest fajna funkcja skanowania do
    folderu na sieci, czy wysylania skanu w zalaczniku
    maila.

    --
    NoRek

  • 12. Data: 2011-01-27 07:24:02
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-26 10:05, j...@g...pl pisze:
    > W dodatku ten z faksem MFC-8370DN tańszy ;-)
    > A jak z kosztami eksloatacji?
    > Co ile kopii wymieniamy toner, co ile kopii wymieniamy beben?
    >
    > Obecnie zjada mnie wielofunkcyjny Panasłoik (bez dupleksu niestety i to
    > najważniejsze):
    > co 2 tys. kopii tonerek w małym pojemniczku za ok. 90 zł z trójpaka (są
    > zamienniki wyraźnie gorsze), co 6 tys. kopii (da się trochę dłużej pociągnąć)
    > bęben za ok. 270 zł.
    >

    > -----

    Toner starcza teoretycznie na 8 000, ale jest różnie zależnie od
    zaczernienia zdarza się 5000 a 12000 też jest możliwe. Kosztuje
    regenerowany tak koło 200zł i działa bardzo dobrze jak chcesz to dam ci
    namiary na firmę je sprzedające. Bęben teoretycznie starcza na 25 000
    ale nie ma chipa tylko ręcznie się go resetuje także można na nim zrobić
    spokojnie ponad 100 000.

    Marrcino

  • 13. Data: 2011-01-27 07:26:51
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-26 20:33, NoRek pisze:

> [...]
    > urzadzeniach ale tu jest fajna funkcja skanowania do
    > folderu na sieci, czy wysylania skanu w zalaczniku

    No to chłopie żeś zaszalał sprzęt za 2,5 tys. toner za 500zł a jeszcze
    coś krzyczy. no i te 10 000 to też ciężko uznać za jakiekolwiek
    obciążenie. Brotherów mam jakby dobrze policzyć koło 20 zużywam 60
    tonerów rocznie i ŻADEN nie był nigdy w serwisie.

  • 14. Data: 2011-01-27 09:00:23
    Od: "NoRek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Marrcino" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obciążenie. Brotherów mam jakby dobrze policzyć koło 20 zużywam 60
    > tonerów rocznie i ŻADEN nie był nigdy w serwisie.

    Po pierwsze nie okresliles ile chcesz wydac na nowy sprzet?
    I czy ma to byc do domu czy do biura
    Po drugie jak sie uzywa zamiennikow to trzeba sie z tym liczyc
    ze moga wystapic problemy.
    Nie twierdze ze 10k stron to duzo/malo. Uzywam ten sprzet
    i pisze ci grzecznie co jest wart-doceń

    --
    Norek