  • 1. Data: 2011-01-20 14:20:11
    Temat: Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Szukam jakiegoś laserowego kombajnu - a wymagania dość proste:
    - druk mono
    - skaner najlepiej z automatycznym podajnikiem
    - ethernet, a jeszcze lepiej wifi
    - fax - jeśli będzie to się nie obrażę

    No i teraz tak: bardzo pozytywne doświadczenie mam z brotherami - w firmie
    mocno eksploatowany kombajn mfc-7420, który bezproblemowo drukuje, skanuje,
    działa bez zarzutu pod linuxem itd. Szukam czegoś podobnego, ale właśnie z
    ethernetem lub wifi. Tak przy okazji - czy w takich sieciowych kombajnach
    standardem jest tylko drukowanie przez sieć, czy też udostępniają również
    w jakiś sposób skanowanie sieciowe (bez podłączania po USB)?

    Wybór niemal pewny to Brother DCP-7045N, ale może macie jakieś inne
    propozycje?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2011-01-20 15:55:57
    Temat: Re: Jakie kombajn drukujaco-skanujacy?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Tak przy okazji - czy w takich sieciowych kombajnach
    > standardem jest tylko drukowanie przez sieć, czy też udostępniają również
    > w jakiś sposób skanowanie sieciowe (bez podłączania po USB)?

    nie jest standardem.
    Patrz Oce CS163, obsługujemy ją w pełni przez sieć.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-01-20 20:33:49
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

> [...]
    > w jakiś sposób skanowanie sieciowe (bez podłączania po USB)?
    >
    > Wybór niemal pewny to Brother DCP-7045N, ale może macie jakieś inne

    Plujki brothera sobie radza ze skanowaniem przez siec wiec i laser tez
    powinien;)

  • 4. Data: 2011-01-21 05:29:24
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > standardem jest tylko drukowanie przez sieć, czy też udostępniają również
    > w jakiś sposób skanowanie sieciowe (bez podłączania po USB)?

    Ja mam w domu MFC-7820N. Spełnia wszystkie Twoje wymagania (ale ethernet
    zamiast WiFi). Nie korzystam z Linuksów jako desktopów.
    Działa również skanowanie śieciowe (inicjowane z PC lub urządzenia)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-01-24 11:36:14
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-20 15:20, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > w jakiś sposób skanowanie sieciowe (bez podłączania po USB)?
    >
    > Wybór niemal pewny to Brother DCP-7045N, ale może macie jakieś inne

    ta seria 7 jest na mniejsze to tonery. Polecam Ci serię 8 (większe
    tonery, sieć-także skan, duplex, fax)

  • 6. Data: 2011-01-24 11:53:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-24 12:36, Marrcino pisze:

    > ta seria 7 jest na mniejsze to tonery. Polecam Ci serię 8 (większe
    > tonery, sieć-także skan, duplex, fax)

    Jak najbardziej. Niedawno trafił do mnie DCP-8085DN i złego słowa nie
    napiszę o nim (no może prócz żalu na startowy toner, który po 1000 z
    małym okładem wydrukach już skarży się że jest pustawy; niby miał być na
    3000 stron).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2011-01-25 06:03:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    O konkretny model z dupleksem i faksem w jednym?

    -----

  • 8. Data: 2011-01-25 07:03:35
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 07:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > O konkretny model z dupleksem i faksem w jednym?
    >

    > -----

    np.
    http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/35
    520/s_product/DCP8085DNZK1
    ale przejżyj pozostałe i wybierz co i pasuje

  • 9. Data: 2011-01-25 09:49:25
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 07:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > O konkretny model z dupleksem i faksem w jednym?
    >

    > -----

    http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/35
    520/s_product/MFC8370DNAP1

    Tamten nie miał faxu ;)

  • 10. Data: 2011-01-26 09:05:56

    W dodatku ten z faksem MFC-8370DN tańszy ;-)
    A jak z kosztami eksloatacji?
    Co ile kopii wymieniamy toner, co ile kopii wymieniamy beben?

    Obecnie zjada mnie wielofunkcyjny Panasłoik (bez dupleksu niestety i to
    najważniejsze):
    co 2 tys. kopii tonerek w małym pojemniczku za ok. 90 zł z trójpaka (są
    zamienniki wyraźnie gorsze), co 6 tys. kopii (da się trochę dłużej pociągnąć)
    bęben za ok. 270 zł.

    -----