    From: Norbert <n...@M...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jakie auto rodzinne do max 17000zl
    Date: Sun, 20 Jun 2010 02:09:49 +0200

    Witam.
    Potrzebuje zakupić autko rodzinne i duże bo mój golfIII stał się z
    przyjściem na świat potomka bardzo ciasny ( bagaże , zakupy , wózek i w
    efekcie trzeba wszystko to co się nie mieści w bagażniku upychać po
    kabinie).
    Szukam auta naprawde dużego ale przy tym w miare ekonomicznego i
    niedrogiego w eksploatacji.
    Rocznie pokonuję około 25tys. km.
    Praktycznie mam upatrzone dwa wyjścia.
    Crysler Grand Voyager w wersji 3.3l + instalacja gazowa lub BMW E39
    Kombi (chyba diesel 2,5l. bo nie wiem jak by kosztowo wyglądała jazda
    banzyną z LPG). Chodził za mną też jeep grand cherokee II generacji ale
    cenowo nie dam rady, a i koszty eksploatacji i części jak mówią znajomi
    by mnie zjadły.
    Wstępnie więc obydwa wytypowane wyżej auta można kupić w mojej granicy
    cenowej.
    Crysler przyciąga bo to naprawde duże auto , przestronne, wygodne,
    pakowne. BMW z kolei też raczej z tych większych jednak sufit już sporo
    niżej ( tu myślę o wygodzie dla żony przy wkładaniu dziecka do fotlika
    itp. ewolucjach ) ale może z kolei mniej awaryjne ?
    Miałem kiedyś BMW E36 i nie narzekałem na awaryjność , auto było w
    benzynie i sprzedałem tylko z powodu bardzo wysokiej w owym czasie
    dysproporcji cen oleju napędowego do benzyny.
    Sam nie wiem na które z tych aut się zdecydować , a że musi być to zakup
    przemyślany bo przeznaczam na niego oszczędności proszę grupowiczów o pomoc.
    A może jeszcze jakieś inne propozycje wpadną Wam do głowy.
    Chcę być zadowolony z zakupu i eksploatacji bo aut nie zmieniam co roku
    i musi mi posłużyć powiedzmy następne 5 lat.
    Z góry dziękuje za pomoc.
    Norbert