  • Data: 2009-12-14 22:53:30
    Temat: Jaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicie
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczór grupie,

    chcę kupić laptopa typowo do nauki, nie do gier (także karta graficzna
    jest najniższym priorytetem), ze złączem hdmi, pojemnym dyskiem -
    gdzie 250GB to minimum, co najmniej 2GB pamięci ram. Boję się płacić
    za laptop produkowany w chinach (fajny jest Gateway MC7833u, ale jeden
    plastik i wtopa po okresie gwarancyjnym) - także skłaniam się ku
    irlandzkim Dellom, bądź też Acerom, ponieważ szczęśliwie używam
    jednego od 3 lat.

    Laptop będzie używać kobieta, także mile widziane inne niż czarne i
    białe obudowy (oczywiście odpadają typowo stylizowane laptopy dla
    blondynek, ma być chociaż jako tako estetyczny). Mam do dyspozycji
    2100zł na dzień dzisiejszy. Planuję zakup w Styczniu, po wielkim bumie
    bożonarodzeniowym.

    Podzielcie się proszę swoimi spostrzeżeniami - zaproponujcie coś
    sensownego. Bo ja mam mętlik w głowie i już w Media Młynie widzę
    ciekawe plastiki %) Myślicie, że Styczeń to dobry moment?

    Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego okresu świątecznego.