  • 11. Data: 2009-11-15 20:16:03
    Temat: Re: Jaki uC polecacie ??
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:
> [...]

    Maly Cyclone3 i cala cyfrowke zrobic w srodku - moze nie byc sensu sie
    rozdrabniac. W C3 czasami sie udaje bez zewnetrznego ramu (troche jest w
    srodku FPGA, czesto na cos malego starcza).

    > No to nie potrzebujesz byle jakich wejsc LVDS, tylko z odpowiednia
    > logika w srodku, dostosowana do tej kosci, i zapewne z jakas forma
    > DMA.
    >
    > NIOS moze sie okazac nieglupi, choc osobiscie zawsze mam wewnetrzny
    > opor przed takimi rozwiazaniami - procesor powinien byc procesorem, a
    > do tego FPGA do peryferiow :-)

    Czesto wychodzi tak ze procek jest tylko do user-interface a wiekszosc
    'akcjii' dzieje sie w FPGA.

    > Nie ma jakiegos procka z malym FPGA na pokladzie ?

    Nie takie male te FPGA - musi miec serdes 600MHz, a serdesa IMHO nie
    znajdziesz w malych wynalazkach. Atmel cos tam produkuje jako proc+FPGA
    ale bylbym ostrozny w dotykaniu tego. Altera robila Excalibury (FPGA z
    ARM922T) ale to kosztowalo fortune swego czasu.

    --
    Jerry1111