  • 11. Data: 2010-08-12 14:32:08
    Temat: Re: Jaki to telefon?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-12 14:27, Kotlet mielony pisze:

    > animka
    > i wszystko jasne :-)

    A miel się kotlecie razem z tym czosnkiem ;-)

    > moze link przeczytaj

    No, już spojrzalam :P

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-08-12 14:44:54
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 12-08-10 13:14, Animka pisze:

    > A ty wiesz? To napisz.

    A co ma wspólnego Jobs z LG?

    --
    ALEX Alpha

  • 13. Data: 2010-08-12 16:44:05
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 12 Sie, 12:59, Animka pisze...
    > Dali zdjęcia, a nie podali co to za
    telefon:http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

    http://blogplay.pl/2010/08/nadchodzi-iphone4/

    Ircys

  • 14. Data: 2010-08-12 18:25:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-12 18:44, Ircys pisze:

    > http://blogplay.pl/2010/08/nadchodzi-iphone4/

    Mnie się bardzo ten telefon podoba:
    http://cokupic.pl/produkt/LG-GD-510
    Zapatrzyłam się na niego w salonie Ery (przechodziłam akurat). Pięknie
    się prezentował z tymi ikonkami. Niestety, teraz już będę chciała
    telefon z WiFi, a ten telefon nie ma WiFi.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-08-12 20:40:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-08-2010 o 20:25:09 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Mnie się bardzo ten telefon podoba:
    > http://cokupic.pl/produkt/LG-GD-510
    > Zapatrzyłam się na niego w salonie Ery (przechodziłam akurat). Pięknie
    > się prezentował z tymi ikonkami.

    A pomyśleć jeszcze, że mogłabyś co niektóre dotykać, a on by przyjemnie
    mruczał do ciebie delikatnymi wibracjami :P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-08-12 21:17:38
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-12 22:40, Piotr M pisze:

    > A pomyśleć jeszcze, że mogłabyś co niektóre dotykać, a on by przyjemnie
    > mruczał do ciebie delikatnymi wibracjami :P

    Poeta :-)

    --
    animka