  • 1. Data: 2010-08-12 10:59:10
    Temat: Jaki to telefon?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
    http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-08-12 11:03:13
    Temat: Re: Jaki to telefon?
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 12-08-10 12:59, Animka pisze:
    > Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
    > http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

    Widać Ci którzy się nie mogą doczekać Jobsowego telefonu wiedzą.

    --
    ALEX Alpha

  • 3. Data: 2010-08-12 11:13:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-12 12:59, Animka pisze:
    > Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
    > http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

    Faktycznie, nie da się rozpoznać, ani przeczytać w lince.

  • 4. Data: 2010-08-12 11:14:21
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-12 13:03, ALEX pisze:

    > Widać Ci którzy się nie mogą doczekać Jobsowego telefonu wiedzą.

    A ty wiesz? To napisz.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-08-12 11:16:10
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
    > http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

    a może by w pasek adresu popatrzeć?
    Przem

  • 6. Data: 2010-08-12 11:26:33
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > A ty wiesz? To napisz.

    Użyj czasem tego co powinnaś mieć w czaszce to i Ty będziesz wiedzieć:)

    --
    gs

  • 7. Data: 2010-08-12 11:30:05
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 13:16, Przemek pisze:
    > Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > a może by w pasek adresu popatrzeć?

    Trzeba by miec inny kolor wlosow ;)

  • 8. Data: 2010-08-12 12:21:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-12 13:30, kuba pisze:

    > Trzeba by miec inny kolor wlosow ;)

    I niepęknięty drucik trzymający uszy ;)

  • 9. Data: 2010-08-12 12:27:01
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Dali zdjęcia, a nie podali co to za telefon:
    http://www.playmobile.pl/pl/iphone4.html

    animka
    i wszystko jasne :-)

    moze link przeczytaj

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 10. Data: 2010-08-12 14:29:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-12 13:16, Przemek pisze:

    > a może by w pasek adresu popatrzeć?

    LOL. Zupełnie mi to na myśl nie przyszło tylko głowiłam się co to za
    telefon LG nowy będzie.

    --
    animka