    Date: Fri, 04 May 2012 14:36:52 +0200
    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jaki telefon zamiast E72

    Rozjechałem swój własny telefon rowerem, no i teraz szukam czegoś nowego
    (używanego) w cenie do plus minus 600zł Podstawowe kryterium to długa
    praca baterii i GPS z dużą ilością map całego świata - sporo podróżuje.
    Nokia ma OVI i mimo pewnych niedociągnięć to zawsze mogłem sobie zgrać
    jakieś egzotyczne państewka i jakoś tam można się znaleźć. Czy z jest
    jeszcze jakaś firma która dodaje mapy GPS całego świata za free?
    Przyzwyczaiłem się do Symbiana ale musze stwierdzić że jest kupiasty
    nieco. Czy jest sens szukania czegoś na Windowsie, czy może nowe wersje
    Symbiana są ok?