  • Data: 2012-10-13 12:34:22
    Temat: Jaki telefon z funkcją telefonu?
    Od: P.B. <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Poszukuję telefonu o bardzo nietypowych cechach: ma być tylko
    doskonałym narzędziem do prowadzenia rozmów telefonicznych. I niczego
    więcej! Do maili, netu, grup dyskusyjnych itp. mam Xperie Neo V, ale
    telefonowanie z niej to udręka. Od telefonu oczekuję:
    - Fizycznej klawiatury.
    - Baterii wytrzymującej cały ciężki dzień pracy i dwa - trzy dni
    weekendowe
    - Wybierania głosowego z zestawem BT
    - Mówienia kto dzwoni.
    - Szybkości działania.
    - Rozbudowanej książki adresowej z możliwością przypisania dowolnego
    dzwonka do kontaktu i edycji z kompa. Chętnie synchronizowana z
    google.
    - Możliwość odbierania poczty z serwera IMAP będzie miłym dodatkiem,
    ale nie jest wymagana.
    - Rozsądna cena zakupu urządzenia. Może być używane.

    Używałem do tej pory Nokii E51, ale może jest inny telefon o
    podobnych cechach? Jakiś starszy SE, Samsung. Może Blackberry?
    Świetna była Nokia 6220, ale to zabytek.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.