  • Data: 2012-10-13 19:28:59
    Temat: Re: Jaki telefon z funkcją telefonu?
    Od: P.B. <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Oct 2012 11:38:50 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Jeżeli nie przeszkadza ci klient poczty i web zbudowane w taki
    sposób, że
    > firma szpieguje, to Nokia Asha 302
    > Wbrew pozorom to S40 a nie symbian, jakieś 3 dni na akumulatorze,
    > klawiatura QWERTY, książka telefoniczna bez szaleństw, ale ma sporo
    > szczegółów łącznie z fotką, ma BT. Nie mówi kto dzwoni, za to jest
    tani.

    Nie mówi kto dzwoni, nie ma wybierania głosowego. Cena nie jest
    wysoka, ale za nic nie mający telefon qwerty i tak te 450 PLN to
    drogo. Wolałbym coś z dawnych topowych modeli Motoroli czy SE niż
    nową Nokię która ma stado zbędnych funkcji a brak jej tych kluczowych
    do pracy jako telefon. Jak pisałem: szukam następcy dla E51, której
    mam już dość, ale nie mogę znaleźć nic lepszego. E52 była obiecująca,
    ale opinie są mocno podzielone.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.