  • 11. Data: 2010-05-09 16:57:16
    Temat: Re: Jaki telefon ma radio bez sluchawek ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 May 2010 18:25:14 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Hmm, to ciekawe dlaczego producenci w praktycznie wszystkich modelach nie
    > stosuje takiej anteny wewnętrznej. Koszta raczej nie. Pewnie sposób na
    > generowanie dodatkowych przychodów z używania słuchawek.

    Sprawdź sobie (bo nie posądzam o zdolność policzenia) rozmiar anteny
    powiedzmy półfalowej dla pasma UKF 88-108 MHz i pasm 900/1800/2100 MHz,
    porównaj i wyciągnij jakieś wnioski.

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 12. Data: 2010-05-09 20:53:15
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    > Hmm, to ciekawe dlaczego producenci w praktycznie wszystkich modelach nie
    > stosuje takiej anteny wewnętrznej. Koszta raczej nie. Pewnie sposób na
    > generowanie dodatkowych przychodów z używania słuchawek.

    Owszem na takim czyms odebrałbyś radio maryja, a chyba target
    producentów muzycznych telefonów jest niecio młodszy wiekowo.

    Znajdzicie mi proszę radio FM bez anteny zewnetrznej??.

  • 13. Data: 2010-05-09 23:09:10
    Od: r...@m...com

    > Witam
    > Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez koniecznosci
    > podlaczenia sluchawek ?
    > Najlepiej Nokia - znam tylko X3 i X6 - cos jeszcze ?

    Bez słuchawek to tylko radio internetowe da sie uruchomic, najlepiej jak
    telefon ma wbudowane wifi.

  • 14. Data: 2010-05-10 04:46:59
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Bez słuchawek to tylko radio internetowe da sie uruchomic, najlepiej jak
    > telefon ma wbudowane wifi.

    E tam. Wystarczy zamiast sluchawek wlozyc sama wtyczke, jesli blisko
    nadajnika.

    Jingiel

  • 15. Data: 2010-05-10 07:16:02
    Od: "r." <n...@n...com>

    W dniu 2010-05-09 10:39, Fantom pisze:
    > Witam
    > Ktore modele telefonow maja wbudowane radyjko ktore dziala bez
    > koniecznosci podlaczenia sluchawek ?
    > Najlepiej Nokia - znam tylko X3 i X6 - cos jeszcze ?

    Nokia 5030 z tego co widzialem.

    pozdrawiam
    r.

  • 16. Data: 2010-05-10 13:43:08
    Od: Michał Lorenc <p...@...siga.invalid>

    Cześć, tomekjot <t...@g...com>. Masz klej? To cześć.

    > Owszem na takim czyms odebrałbyś radio maryja, a chyba target
    > producentów muzycznych telefonów jest niecio młodszy wiekowo.
    >
    > Znajdzicie mi proszę radio FM bez anteny zewnetrznej??.

    Zen Nano Plus. Jakość radia nie taka tragiczna.

    --
    Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"
    Lecz jaka piękna tragedia, no jaka piękna tragedia

  • 17. Data: 2010-05-10 19:55:49
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Zen Nano Plus. Jakość radia nie taka tragiczna.

    I cala grupa odtwarzaczy MP3. Sa one kilka razy mniejsze od telefonu wiec
    mozliwosci antenowe maja jeszcze gorsze.

    Fantom

  • 18. Data: 2010-05-11 09:32:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał

    > I cala grupa odtwarzaczy MP3. Sa one kilka razy mniejsze od
    > telefonu wiec mozliwosci antenowe maja jeszcze gorsze.

    A dziala w nich radio bez sluchawek ?

    Dobra antena na UKF to niestety poltora metra [dwa razy 75cm].
    Mozna skracac, na paru cm tez dziala, ale juz gorzej.
    Byc moze dla niektorych wystarczajaco dobrze.

    J.

  • 19. Data: 2010-05-11 19:10:59
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 11 Maj, 11:32, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał

    > A dziala w nich radio bez sluchawek ?

    nie sądzę, żeby działalo, chyba ze trzyma się w ręku bo od biedy można
    robic samemu za antenę

  • 20. Data: 2011-06-04 06:39:32
    Od: DziKi <e...@w...pl>

    --
    Znajomy ma Nokie X3 i sprawuje się całkiem nieźle. Jak siedzisz gdzieś w
    plenerze to radyjko dobrze odbiera i umila czas. Jednak jak chcesz