  • 11. Data: 2009-11-02 11:25:17
    Temat: Re: Jaki telefon bezprzewodowy na 3 słuchawki ??/
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    To co, myslisz, że przysłano nam wybrakowane??
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-11-02 17:30:44
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-11-02 12:25, ąćęłńóśżź napisał/a:
    > To co, myslisz, że przysłano nam wybrakowane??

    Sprawdzałem na trzech modelach KX-TG7301/7302/7321 (PD - na rynek
    polski) - każdy z tych zestawów posiada słuchawkę KX-TGA731 i w każdym z
    nich jest funkcjonalność, której bezskutecznie szukasz.

    --
    Cz.

  • 13. Data: 2009-11-03 23:09:14
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Człowieku, mam sporo różnych panasłoików w róznych lokalizacjach może dłużej, niz Ty
    żyjesz, i nagle przy tym jednym modelu
    KX-TG7302 PDS Twin (konkretnie zestaw dwóch słuchawek) głupieję próbując wpisać
    wyswietlony przychodzacy numer do książki strzałką
    (dżojstikiem) w prawo????

    Tak czy inaczej być może ten brak byłby podstawą do złożenia reklamacji, ale OIDP
    nawet wykonałem RTFM i nie było funkcji ani
    Zapisz, ani Edytuj - a była tylko KASUJ.

    Mam Ci film nakręcić???
    JaC

    -----