  • Data: 2012-01-05 15:36:11
    Temat: Jaki sposób na wandala
    Od: MK <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Znajomy ma problem co pewien czas ktoś mu zrobi jakiś psikus przy aucie
    - wyprostuje wycieraczki, powygina lusterka - nic tragicznego ale zawsze
    jakiś dyskomfort że ktoś przy aucie grzebał.
    Macie jakieś pomysły na przyłapanie wandala ?? Kamera ?? Alarm jakiś ??
    Kompletnie brak mi pomysłu.
    Dodam że auto stoi w oświetlonym miejscu a sprawa dzieje się w nocy.
    Sugerowałem już zmianę postoju jednak ciekawy jestem Waszych sugestii.