  • 1. Data: 2016-02-03 15:40:45
    Temat: Jaki skaner w cenie do 1000 zł
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Moje podstawowe wymaganie to to, że raz na kwartał potrzebuję zeskanować
    kilka stron jakichś dokumentów. Jako że już nie chcę w tym celu pieprzyć
    się z aparatem fotograficznym to pomyślałem, że w końcu trzeba by kupić
    jakiś skaner. Pomyślałem też, że "przy okazji" mógłbym zeskanować trochę
    starych zdjęć (odbitek, nie negatywów). Mam do wydania 1000 zł i jako że
    "z powodów religijnych" nie chcę najtańszego szajsu, to poszukuję
    właśnie czegoś w okolicy tego tysiąca. Co polecacie? Epson V550 albo
    V600 będzie w porządku? A może wystarczy tylko V370?