  • 11. Data: 2009-02-09 20:06:42
    Temat: Re: Jaki silnik do fotobloga ?
    Od: wojtek <verniks@[wytnijto]o2.pl>

    Radek D pisze:
    > Witam!
    >
    > Jakie możecie polecić silniki do fotobloga ?

    Zdecydowanie polecam word press, intuicyjna obsługa, pluginy, po prostu
    rewelacja.

    Ja opanowałem go w kilka dni łącznie z przeróbką szablonu (edycja CSS'a)
    Co do pluginów do zdjęć to zdecydowanie polecam nextgen-gallery[
    http://alexrabe.boelinger.com/wordpress-plugins/next
    gen-gallery/],
    dzięki niemu bardzo łatwo zarządza się galeriami i zdjęciami na blogu,
    można uruchamiać slideshow, jak i normalnie wstawiać fotki.
    Czasem kłopot pojawia się żeby ustawić obok siebie równo miniatury,
    ale kwestia treningu:)

    Warto też od razu zabezpieczyć bloga np. uzywając pluginu
    wp-security-scan.2.3
    [http://semperfiwebdesign.com/plugins/wp-security-sc
    an/]
    Maiłem przypadek że jakiś d...ek założył sobie konto jako admin i dodał
    kilka dziwnych wpisów, po zabezpieczeniu juz jest ok.

    tu można zobaczyć mojego bloga: www.kornet.art.pl/blog
    a tu mojej żony:) :www.kornet.art.pl/edi_blog

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-02-09 20:07:38
    Od: wojtek <verniks@[wytnijto]o2.pl>

  • 13. Data: 2009-02-10 02:40:27
    Od: Ewa J <e...@g...pl>

    Radek D wrote:

    > Moja Blachownia to ta koło Częstochowy.
    Aaaaaaaa! Wlasnie o to mi chodzilo.Jakos inaczej sie odbiera reportaze
    jak mozna je na globusie umiejscowic.Pozdr E.

  • 14. Data: 2009-02-10 03:35:25
    Od: koala <f...@w...pl>

    http://gallery.menalto.com/

  • 15. Data: 2009-02-10 14:06:20
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > No właśnie. Jak to jest ? Czy na wszystkich koncertach i tego typu
    > imprezach rozrywkowych z udziałem gwiazd lub 'gwiazd' zawsze jest zakaz
    > fotografowania ? Ostatnio byłem na koncercie Bajmu na Torwarze i przed
    > rozpoczęciem imprezy organizator kilkukrotnie podkreślał, że jest
    > absolutny zakaz focenia. Od razu chciało mi się wyjść. Jednak
    > wytrzymałem godzinkę. Zawsze tak jest ? (bo kiedyś nie było)

    Z tego co się dowiedziałem na p.s.prawo to jeśli koncert był otwarty
    (się znaczy bezpłatny) to można focić ale ten koncert był płatny
    (co prawda symboliczną 5zł ale jednak) więc organizator może nie zezwolić.

    W DODAtku cała impreza była dość stresująca dla fotografa.
    Wrzask, ścisk i ochrona Dody tworząca zwarty kordon wokół sceny.
    Nawet ci z akredytacją mogli szczelić tylko kilka fotek, a ja
    byłem trochę po partyzancku więc zrobiłem kilka fotek dla siebie i się
    zmyłem.

  • 16. Data: 2009-02-14 15:36:05
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    wojtek pisze:

> [...]
    > można uruchamiać slideshow, jak i normalnie wstawiać fotki.
    > Czasem kłopot pojawia się żeby ustawić obok siebie równo miniatury,

    Ja mam wlasnie tez WordPressa z NextGen Gallery i dodatkowo plugin
    Lightbox2.

    Administracja szybka latwa i przyjemna :)

    www.jarekmrzyglod.com

    KOMTUR

  • 17. Data: 2009-02-22 16:58:49
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > można uruchamiać slideshow, jak i normalnie wstawiać fotki.
    > Czasem kłopot pojawia się żeby ustawić obok siebie równo miniatury,

    Jak Pan zrobił to, że na stronce są fotki różnej wielkości
    ustawione na różne sposoby a po kliknięciu uruchamia się tryb galerii ?

    Np. tak jak tu:
    http://kornet.art.pl/blog/?p=826
    2 duże poziome i 3 małe pionowe fotki

    Thx za wszelakie info