  • 1. Data: 2010-01-28 20:59:32
    Temat: Jaki rozrząd do 1.9 CDTI?
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    cześć,
    jaki rozrząd polecacie do 1.9CDTI? INA+Gates? Contitech + Rouvile? SKF?
    Może to wszystko to to samo?

    --
    pozdr,
    W.

  • 2. Data: 2010-01-28 22:10:43
    Temat: Re: Jaki rozrząd do 1.9 CDTI?
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > jaki rozrząd polecacie do 1.9CDTI? INA+Gates? Contitech + Rouvile? SKF?
    > Może to wszystko to to samo?

    Rouvile = INA

    MAciej

  • 3. Data: 2010-01-29 12:10:45
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    > cześć,
    > jaki rozrząd polecacie do 1.9CDTI? INA+Gates? Contitech + Rouvile? SKF?
    > Może to wszystko to to samo?
    ---

    Od wielu lat w różnych samochodach stosuję zestaw paski Gates'a + rolki
    napinacze SKF i jestem zadowolony. Contitech'a też spokojnie bym założył.

    pzdr. macko

  • 4. Data: 2010-01-29 12:27:28
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    V-Tec pisze:
    > cześć,
    > jaki rozrząd polecacie do 1.9CDTI? INA+Gates? Contitech + Rouvile? SKF?
    > Może to wszystko to to samo?

    ile auto ma przejechane? były jakiś remap robiony? Jeśli tak to warto
    sprawdzić stan kół na railu, wałku i wale. Niestety te fiatowe silniki
    czasami wymagają ich wymiany. Ja na twoim miejscu kupiłbym części
    oryginalne i wzmocniony pasek)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-01-31 10:22:22
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 12:27:28 +0100, krzysiek82 napisał(a):

> [...]
    > sprawdzić stan kół na railu, wałku i wale. Niestety te fiatowe silniki
    > czasami wymagają ich wymiany. Ja na twoim miejscu kupiłbym części

    A jakie to oryginalne i kto je produkuje? Bo zakladam, że anie Fiat, ani
    GM. Po czym poznać pasek wzmocniony, a po czym zwykly?
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]