  • 1. Data: 2010-01-28 18:11:17
    Temat: Dojazd do Szczyrku Czyrna
    Od: Camel <xiant@[no-spam]poczta.onet.pl>

    Witam

    Wybieram sie w Sobote, jak drogi po ostatnich opadach ? Podpowie ktos
    jezdzacy w tamtych okolicach ? Bede jechal z Sosnowca, lancuchy
    oczywiscie w bagazniku beda ale chodzi mi o trase do samego osrodka
    narciarskiego na Czyrnej.

    Pozdrawiam
    Camel

  • 2. Data: 2010-01-29 21:16:50
    Temat: Re: Dojazd do Szczyrku Czyrna
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Camel" <xiant@[no-spam]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w bagazniku beda ale chodzi mi o trase do samego osrodka narciarskiego na

    Obejdzie sie bez lancuchow... Oczywiscie po ostatnich opadach moze byc
    problem z zaparkowaniem itp. ale sam dojazd luzik. Trafisz na "lepszy"
    tydzien, przez ostatni bylo dosc malo sniegu i zdarzly sie przetarcia.

    Szerokich stokow :)

    Picasso