  • 11. Data: 2011-11-01 13:05:15
    Temat: Re: Jaki router z WiFi N i modem ADSL
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-10-31 19:23, Animka pisze:

    > To zależy przede wszystkim od karty sieciowej i ludzi, którzy
    > oferują/przesyłają internet kablem, czyli kablówka (jeśli chodzi o np.
    > LAN).
    >

    > animka

    Powiem brzydko, przestań pierdo..... głupoty.

  • 12. Data: 2011-11-03 13:36:23
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bredzisz. Ja mam router n z jedną anteną.

    Hehe, tobie się tylko tak wydaje, że masz ruter n.

  • 13. Data: 2011-11-03 20:20:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-03 14:36, MC pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Hehe, tobie się tylko tak wydaje, że masz ruter n.

    Ty chyba śnisz. Jak Ci coś nie dziala to miej pretensje do swojej karty
    sieciowej albo do swojego łącza.

    A tu o moim routerze:

    Router umożliwia korzystanie z najnowszego standardu IEEE 802.11n, który
    zapewnia
    6-krotnie większy zasięg i 3-krotnie większą szybkość transmisji
    bezprzewodowej niż standard
    11g. Jednocześnie urządzenie jest w pełni zgodne z wcześniejszymi
    standardami 802.11b/g.
    Oprócz routera użytkownik otrzymuje - w ramach tego samego produktu -
    bezprzewodowy
    punkt dostępowy, 4-portowy switch i zaporę sieciową. Technologia WMM
    (WiFi Multimedia)
    umożliwia komfortowe korzystanie z dźwięku i obrazu przesyłanego
    strumieniowo oraz gier
    sieciowych, a system WDS (Wireless Distribution System) pozwala
    zwielokrotniać i
    wzmacniać sygnał w celu zwiększenia zasięgu sieci bezprzewodowej. Oprócz
    tego urządzenie
    umożliwia ręczne blokowanie rozgłaszania identyfikatora SSID, włączanie
    szyfrowania za
    pomocą przycisku lub kodu PIN (WPS) oraz filtrowanie adresów IP, numerów
    portów, adresów
    MAC i witryn WWW, zapewniając tym samym ochronę sieci przed atakami.
    Z myślą o mniej doświadczonych użytkownikach stworzono Kreator
    konfiguracji (Setup
    Wizard), który ułatwia instalację urządzenia i szybkie udostępnianie
    połączenia internetowego.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 14. Data: 2011-11-03 20:27:04
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    >>> Bredzisz. Ja mam router n z jedną anteną.

    > Ty chyba śnisz. Jak Ci coś nie dziala to miej pretensje do swojej karty
    > sieciowej albo do swojego łącza.
    > A tu o moim routerze:

    blebleble wyciełem

    No więc router jest N, a że w wersji Lite to już nie pisze

    Zapraszam do lektury

    http://www.komputerswiat.pl/jak-to-dziala/2011/04/ws
    zystko-o-superszybkim-wi-fi-w-standardzie-n.aspx

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2011-11-03 22:39:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-03 21:27, Irokez pisze:

    > blebleble wyciełem

    Nie wyciełem tylko wyciąłem. Pisz po polsku.

    > No więc router jest N, a że w wersji Lite to już nie pisze
    >
    > Zapraszam do lektury
    >
    > http://www.komputerswiat.pl/jak-to-dziala/2011/04/ws
    zystko-o-superszybkim-wi-fi-w-standardzie-n.aspx

    A ciort tam! Mnie i tak to wifi nie jest potrzebne jak narazie do
    niczego. Czasami jak gdzieś jestem to przydaje się to które jest w
    telefonie.

    animka

  • 16. Data: 2011-11-06 20:18:48
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.komputerswiat.pl/jak-to-dziala/2011/04/ws
    zystko-o-superszybkim-wi-fi-w-standardzie-n.aspx

    Gratuluję wyobraźni autorowi. Te klasy N i coś tam to sobie sam wymyślił.

  • 17. Data: 2011-11-06 20:28:02
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ty chyba śnisz. Jak Ci coś nie dziala to miej pretensje do swojej karty
    > sieciowej albo do swojego łącza.

    Nie martw się o działanie mojej sieci, nie o tym mówimy.

    > A tu o moim routerze:
    >
    > Router umożliwia korzystanie z najnowszego standardu IEEE 802.11n, który

    Poszukaj na opakowaniu certyfikatu, a potem możesz zabierać głos.
    To taki prostokątny znaczek, w środku pisze WiFi, pod spodem certified,
    po lewej abg, a po prawej n, jeśli to rzeczywiście jest n-ka.
    Ale oczywiście tego nie pisze bo prawdziwej n-ki na jednej antenie być nie
    może.

  • 18. Data: 2011-11-06 22:51:58
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-06 21:28, MC pisze:
> [...]
    > po lewej abg, a po prawej n, jeśli to rzeczywiście jest n-ka.
    > Ale oczywiście tego nie pisze bo prawdziwej n-ki na jednej antenie być nie

    Ty wiesz co to jest certyfikat? PAPIER, świadectwo. A ty piszesz o
    jakimś zapakowanym w opakowanie certyfikacie.

    Jest certyfikat - przyklejony pod spodem routera.

    animka

  • 19. Data: 2011-11-08 09:29:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-11-03 14:36, *MC* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Hehe, tobie się tylko tak wydaje, że masz ruter n.

    http://www.radio-electronics.com/info/wireless/wi-fi
    /ieee-802-11n.php
    http://linuxwireless.org/en/developers/Documentation
    /ieee80211/802.11n

> [...]