  • 1. Data: 2011-05-19 07:32:59
    Temat: Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Czy moze mi ktos powiedziec, jaki model pilota byl dawany do TV Pioneer
    PDP-507XD ?
    Po dlugim szukaniu w necie, wydaje mi sie, ze jest to model AXD1532 ?

    Fantom
    ps. Mozna gdzies kupic taki oryginalny stosunkowo tanio (do 150-200 zl) lub
    inny oryginalny Pioniera, ktory ma wiecej mozliwosci ?

  • 2. Data: 2011-05-19 10:53:25
    Temat: Re: Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > ps. Mozna gdzies kupic taki oryginalny stosunkowo tanio (do 150-200 zl) lub
    > inny oryginalny Pioniera, ktory ma wiecej mozliwosci ?

    Polecam piloty Logitecha z serii Harmony.
    Prócz wspomnianego sprzetu obsluzy Ci wszystko inne, co masz w domu, a
    do tego sposób, w jaki sie go konfiguruje jest bardzo sprytny i prosty.

    --
    Pzdr

  • 3. Data: 2011-05-20 21:19:42
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-19 09:32, Fantom pisze:
> [...]
    > ps. Mozna gdzies kupic taki oryginalny stosunkowo tanio (do 150-200 zl) lub
    > inny oryginalny Pioniera, ktory ma wiecej mozliwosci ?

    Także polecam logitecha harmony - super sprawa i ma listę wszystkich
    funkcji twojego tv i pewnie więcej niż oryginalny pilot

  • 4. Data: 2011-05-21 06:27:45
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Także polecam logitecha harmony - super sprawa i ma listę wszystkich
    > funkcji twojego tv i pewnie więcej niż oryginalny pilot

    Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy ewentualnie
    600/650. Czy sa one wystarczajaco "fajne" ?

    Fantom

  • 5. Data: 2011-05-21 13:09:55
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Fantom napisał:
    > Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy
    > ewentualnie 600/650. Czy sa one wystarczajaco "fajne" ?

    Może spróbujesz coś z oferty Elmaku np. Focus (cena w granicach
    kilkudziesięciu zł.)

  • 6. Data: 2011-05-23 13:42:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-05-21 08:27, *Fantom* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy
    > ewentualnie 600/650. Czy sa one wystarczajaco "fajne" ?

    Wszystkie z tych tanich i średnio tanich Logitechów posiadają podobne
    możliwości a różnią się jedynie przyciskami (niewiele) i ilością
    obsługiwanych na raz urządzeń.
    Jeśli masz ich niewiele w salonie to wystarczy Ci i 300 (choć brak
    wyświetlacza to poważne ograniczenie). Ja by Ci jednak radził pogrzebać
    w sieci i kupić któryś z poprzednich serii, a konkretnie model 525 lub
    555, który są naprawdę OK - zwłaszcza jak tego sprzętu trochę masz. Ja
    mam tego 525 i 700 - 700 jest zdecydowanie bardziej ergonomiczny i
    lepiej wykonany, ale 525 obsługuje więcej urządzeń. Funkcje i możliwości
    maja takie same.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2011-05-24 05:08:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-21 08:27, Fantom pisze:

    > Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy
    > ewentualnie 600/650. Czy sa one wystarczajaco "fajne" ?

    ja mam na zbyciu 525.
    jak coś to pisz na priv.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 8. Data: 2011-05-24 14:58:14
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Fantom
    Sat, 21 May 2011 08:27:45 +0200 w <news:ir7m12$lgs$1@news.task.gda.pl>
    napisałeś:

    > Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy ewentualnie

    mam harmony 300, super sprawa za super cenę. obsługuje teoretycznie
    tylko 4 urządzenia, ale ma tyle przycisków, że możesz go 'nauczyć'
    obsługi dodatkowych urządzeń pod niewykorzystywanymi klawiszami.
    Bardzo przyjazny uzytkownikowi, nie pożera baterii (nie ma zadnych
    wyswietlaczy), wyjątkowo prosto konfigurowalny przez net. baza urządzeń
    stale rośnie, więc dopoki się fizycznie nie zepsuje możesz go uzywac do
    kolejnych kupowanych sprzętów.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek