  • 81. Data: 2015-01-21 10:00:34
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: daromar <d...@t...com>

    Dnia Wed, 21 Jan 2015 00:14:04 +0100, Ewa napisał(a):

    > Na szczęście, wbrew załączonemu do smartfona opisowi, paznokcie nie są
    > niezbędne.:-)
    > Znalazłam w Internecie krótki film pokazujący jak to trzeba zrobić w
    > przypadku Lumii 635: https://www.youtube.com/watch?v=wJ2ZOGFQRFw
    > Zrobiłam podobnie, tylko z dolną krawędzią.
    >
    > Piszę o tym na wypadek gdyby ktoś miał z tym problem podobnie jak ja.
    > Pierwszy raz zetknęłam się z takim sposobem otwierania komórki i jeszcze
    > do tego załączony opis wprowadza w błąd.
    >
    > Pozdrawiam Ewa

    Na stronie producenta czyli microsoftu mamy filmik
    http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/pomoc/produkty
    /lumia535/smartguide/?
    action=singleTopic&category=getstarted
    zatytułowany: Lumia 535 i 535 Dual SIM - Jak włożyć kartę SIM i kartę
    pamięci
    Tam jest więcej tutoriali jak co zrobić, jeżeli to twój pierwszy telefon z
    windows mobile to mogą się okazać przydatne.

    --
    daromar

  • 82. Data: 2015-01-21 13:57:03
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    Użytkownik "daromar" napisał

> [...]
    > Tam jest więcej tutoriali jak co zrobić, jeżeli to twój pierwszy telefon z
    > windows mobile to mogą się okazać przydatne.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 83. Data: 2015-01-21 15:48:49
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-19 o 4:26, Ewa pisze:

    > Co do modeli, to J.F. wymienił jeszcze GoClever Quantum 2 400,
    > ale to jest chyba wg Ciebie właśnie taki przypadek egzotyczny.

    Co do Quantum, to jednak lepiej polegać na jakiejś znanej marce. Drożej,
    ale czuje się różnice :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 84. Data: 2015-01-21 17:00:45
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-20 o 22:25, Ewa pisze:

> [...]
    > Pomysł otwierania przy pomocy paznokcia wydaje
    > mi się wart Nobla, ale może się przyzwyczaję.
    > Zarówno karty SIM jak i karta microSD powinny

    A jak często planujesz je wymieniać?

  • 85. Data: 2015-01-21 21:02:41
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-01-18 12:14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A kiedys chwalono :-)
    >
    > Ale w cenie do 100zl to bym sie nie spodziewal rewelacji, ale
    > odfiltrowalem te ponizej 1Mpx

    Bo kiedyś to było rzeczywiście zaskakująco dobre jak na telefon, ale od
    tego czasu technologia produkcji badziewnych soczewek z plastiku się
    sporo posunęła do przodu ;-).

    > To jest obustronne - po stronie peceta obsluge bt tez kastruja.

    Ja szczęśliwie żyję z Linuxem i mam to, co sobie porobię, ale generalnie
    wszystkie rzeczy których próbuję z BT zazwyczaj działają, modulo bardzo
    dziwne konfiguracje sieci PAN.

    Jak jeszcze miałem częstszy problem z WXP, to tam też się dało zmusić
    wszystko do współpracy, chociaż wymagało to trochę machania driverami i
    programami pomocniczymi. Słyszałem - ale to już z trzeciej ręki - że na
    nowszych przynajmniej takie rzeczy jak przenoszenie dźwięku miały
    działać już standardowo.

    > Dalo sie polepszyc edytujac pliki *.vcf na komputerze i wysylajac to
    > telefonu. one potrafia wiecej obsluzyc niz edytowac.

    O, dzięki, spróbuję...

    > Hm, przegladarka w tym, jak na obecne czasy, to bardziej z nazwy.

    Tak, ale ta sama baza jest używana do sprawdzania certyfikatów serwerów
    do maili :-(.

  • 86. Data: 2015-01-21 21:24:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR"

> [...]
    > Pomysł otwierania przy pomocy paznokcia wydaje
    > mi się wart Nobla, ale może się przyzwyczaję.
    > Zarówno karty SIM jak i karta microSD powinny

    ---
    Tak często jak żarówkę światła w samochodzie :-)

  • 87. Data: 2015-01-22 15:28:51
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-21 o 21:24, re pisze:

    > A jak często planujesz je wymieniać?
    > ---
    > Tak często jak żarówkę światła w samochodzie :-)

    Więc IMAO nie ma to zbyt wielkiego znaczenia :-)

  • 88. Data: 2015-01-25 10:45:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR"

    > A jak często planujesz je wymieniać?
    > ---
    > Tak często jak żarówkę światła w samochodzie :-)

    Więc IMAO nie ma to zbyt wielkiego znaczenia :-)
    ---
    Zależy czy żarówka sprawna jest czy spalona

  • 89. Data: 2015-01-27 01:28:30
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.01.2015 o 00:00, JoteR pisze:

    > Czy tylko ja widzę w tytule wistującego posta słowo "smartfon"?
    > Czy to tylko tzw. apteczne złudzenie?
    Złudzenie

  • 90. Data: 2015-01-27 01:43:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.01.2015 o 00:04, Ewa pisze:
    > Użytkownik "JoteR" napisał

    > Opinia użytkownkia byłaby najważniejsza.

    Smartfon nie nadaje się do dzwonienia. I odbierania rozmów