  • 71. Data: 2015-01-19 12:49:28
    Temat: Re: Jaki operator i smartfon?
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    W dniu 2015-01-19 o 02:38, J.F. pisze:

    > Mam Ace3, to chyba ta sama wielkosc ... naprawde obejmujesz caly ekran
    > kciukiem, ze wszystkimi rogami ?
    > IMO - gimnastyki wymaga.

    Pewnie zależy jak się trzyma fona, ja zazwyczaj dość luźno, jak teraz
    potestowałem to 'najdalszy' prawy górny róg w zależności jak złapałem
    telefon jest na styk. Ale tam w sumie nie mam po co sięgać.

    > Nie zwrocilem uwagi ... raczej slabo, a na LCD ... tez slabo :-)
    >
    > J.

    W porównaniu do e-inku to bardzo słabo, ale jak porównam z poprzednim
    Ace 1, to różnica jest na korzyść.

  • 72. Data: 2015-01-19 14:09:17
    Od: daromar <d...@t...com>

    Dnia Sun, 18 Jan 2015 23:06:52 +0100, JoteR napisał(a):

    > Trzymaj się od obu modeli z daleka. Zwłaszcza od tej 520..

    To jest najpopularniejszy telefon z WM
    http://antyweb.pl/telefony-z-windows-phone-ktore-sa-
    najpopularniejsze/#
    w swoim czasie miał 33% w rynku.

    Sam nie uzywam 520 ale mam kontakt z osobą która używa i miałem telefon w
    ręce. Więc działa całkiem żwawo, mam wrażenie że chodzi znacznie szybciej
    niż średniej klasy telefony czy tablety z androidem.

    --
    daromar

  • 73. Data: 2015-01-19 16:44:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gawfron" napisał w wiadomości grup

    >Pewnie zależy jak się trzyma fona, ja zazwyczaj dość luźno, jak teraz

    Jak sie luzno trzyma, to fon wypada :-)

    >potestowałem to 'najdalszy' prawy górny róg w zależności jak złapałem
    >telefon jest na styk. Ale tam w sumie nie mam po co sięgać.

    zadzwon ... kontakty sa w prawym glownym rogu.

    No ale wszyscy wiedza ze smartfon nie sluzy do dzwonienia, to moze nie
    przeszkadza :-P

    >W porównaniu do e-inku to bardzo słabo, ale jak porównam z poprzednim
    >Ace 1, to różnica jest na korzyść.

    Powiem tak - kiedys porownywalem z LG L9. Zwracalem uwage co prawda na
    kolory (porownywalne), ale ciemnosc nie rzucila mi sie w oczy.

    J.

  • 74. Data: 2015-01-19 16:48:09
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "daromar" napisał:

    > To jest najpopularniejszy telefon z WM
    > http://antyweb.pl/telefony-z-windows-phone-ktore-sa-
    najpopularniejsze/#
    > w swoim czasie miał 33% w rynku.

    Miliony much..? ;->
    Ale faktycznie, mogło mi się pomylić z Lumią 510, która na tej grupie
    zebrała spore cięgi..

    > Sam nie uzywam 520 ale mam kontakt z osobą która używa
    > i miałem telefon w ręce. Więc działa całkiem żwawo, mam
    > wrażenie że chodzi znacznie szybciej niż średniej klasy telefony
    > czy tablety z androidem.

    Ponoć obowiązuje przelicznik: 0,5 GB na WP = 1 GB na Androidzie.
    Ale nie zmienia to faktu, że ta 520 to w tej chwili najsłabszy model z całej
    rodziny, a skoro za kilkadziesiąt zł więcej można kupić znacznie lepszy
    aparat, to czemu się ograniczać? Poza tym zobacz: wystartowaliśmy od 50-60
    zł, potem skokowo przeszliśmy na 400, następnie całkiem płynnie na 500 i
    600... Jak tak dalej pójdzie, to wciśniemy koleżance ajfona ;->
    Chyba zostanę domokrążcą....

    JoteR

  • 75. Data: 2015-01-19 18:52:39
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    > Miliony much..? ;->
    > Ale faktycznie, mogło mi się pomylić z Lumią 510, która na tej grupie
    > zebrała spore cięgi..
    Bardzo śmieszne.

> [...]
    > 400, następnie całkiem płynnie na 500 i 600... Jak tak dalej pójdzie, to
    Jeszcze śmieszniejsze.

    A ja traktowałam Twoje rady poważnie.
    Teraz muszę wszystko zaczynać od początku.
    No ale właściwie czego się spodziewałam - polska grupa.

    Ewa

  • 76. Data: 2015-01-19 19:21:55
    Od: daromar <...@m...net>

    Dnia Mon, 19 Jan 2015 18:52:39 +0100, Ewa napisał(a):

    > Bardzo śmieszne.

    Nie śmieszne, modeli telefonów jest dużo. Samsung chyba z tego zrobił
    konkurencję ile podobnych do siebie modeli z niższej i średniej półki
    można wypuścić o nazwach przypominających flagowce.

    > Jeszcze śmieszniejsze.
    >
    > A ja traktowałam Twoje rady poważnie.
    > Teraz muszę wszystko zaczynać od początku.
    > No ale właściwie czego się spodziewałam - polska grupa.
    >
    > Ewa

    Tutaj się wtrącę.
    Ja się z tymi poradami zgadzam i propozycja żeby
    iść do jakiegoś sklepu i pomacać telefony nad którymi się zastanawiasz to
    jest bardzo dobra propozycja.
    Może się okazać że kolor nie pasuje, brak lampy błyskowej to jednak
    problem albo coś zupełnie innego na co nikt z tej grupy nie wpadnie. Pobaw
    się jednym i drugim telefonem i zobacz czy sposób działania Ci odpowiada.
    Windows Mobile jest bardziej spójny i działa z reguły szybciej na takim
    samym sprzęcie niż Android. Android jest znacznie popularniejszy.
    Większość telefonów z WM wygląda i działa dość podobnie ale telefony z
    androidem mogą wyglądać i działać po prostu różnie.
    To może być też powód dla którego twój tablet działa tak sobie. Nie
    zauważyłem żebyś gdzieś napisała jaki to model ale mi to pasuje do
    tańszych modeli.

    --
    daromar

  • 77. Data: 2015-01-19 20:10:41
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Ewa" napisała:

    > A ja traktowałam Twoje rady poważnie.

    Pisałem poważnie, ale skoro Ci przeszkadzają żartobliwe wstawki...
    Ta Lumia 520 jest w tej chwili najsłabszym modelem z rodziny i moja
    ewentualna pomyłka niczego w tej materii nie zmienia. Co innego, gdyby jej
    cena faktycznie spadła do zapowiadanych z wielkim zadęciem 300 zł. Ale jakoś
    nie chce spaść, nadal złośliwie kosztuje ponad 4 stówy, więc moim
    *subiektywnym* zdaniem warto dołożyć te kilka dych i kupić aparat półkę
    wyżej. O ile gabaryty i Windows nie przeszkadza, oczywiście.

    > Teraz muszę wszystko zaczynać od początku.

    Wracamy do zabawki za 50-60 zł? ;->

    > No ale właściwie czego się spodziewałam - polska grupa.

    Otrzymałaś, co chciałaś, a co z tym zrobisz - Twoja sprawa.
    Jeśli w czymś Cię uraziłem - przepraszam.
    Z mojej strony EOD.

    JoteR

  • 78. Data: 2015-01-19 21:27:31
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    > Jeśli w czymś Cię uraziłem - przepraszam.
    OK, przeprosiny przyjęte.

    Ewa

  • 79. Data: 2015-01-20 22:25:00
    Od: "Ewa" <...@...pl>

    Kupiłam dzisiaj Lumię 535 Dual SIM.

    Wszystkim, którzy mi doradzali bardzo dziękuję.

    Będę musiała jutro pójść jeszcze raz do sklepu,
    bo nie potrafię otworzyć smartfonu żeby włożyć
    baterię, karty SIM i kartę microSD.
    Pomysł otwierania przy pomocy paznokcia wydaje
    mi się wart Nobla, ale może się przyzwyczaję.
    Zarówno karty SIM jak i karta microSD powinny
    być łatwe do wymieniania.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 80. Data: 2015-01-21 00:14:04
    Od: "Ewa" <...@...pl>

> [...]
    > Pomysł otwierania przy pomocy paznokcia wydaje
    > mi się wart Nobla, ale może się przyzwyczaję.
    > Zarówno karty SIM jak i karta microSD powinny

    Na szczęście, wbrew załączonemu do smartfona
    opisowi, paznokcie nie są niezbędne.:-)
    Znalazłam w Internecie krótki film pokazujący jak
    to trzeba zrobić w przypadku Lumii 635:
    https://www.youtube.com/watch?v=wJ2ZOGFQRFw
    Zrobiłam podobnie, tylko z dolną krawędzią.

    Piszę o tym na wypadek gdyby ktoś miał z tym problem
    podobnie jak ja. Pierwszy raz zetknęłam się z takim
    sposobem otwierania komórki i jeszcze do tego
    załączony opis wprowadza w błąd.

    Pozdrawiam
    Ewa