  • 1. Data: 2011-02-09 09:38:17
    Temat: Jaki napęd optyczny combo BD/DVDR?
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    Witam,

    Ceny nagrywarek Blue-ray wciąż wysokie, a poza tym i tak bym nie nagrywał płyt
    BD (bo i po co?), więc postanowiłem kupić napęd combo, tj. czytnik Blue-Ray z
    nagrywarką DVD/CD.

    Czy jest jakiś (wewnętrzny) model godny polecenia? Priorytetem jest, oczywiście,
    dobra jakość nagrywania DVD oraz brak problemów z odczytem Blue-ray. No i
    oczywiście musi być SATA (żebym mogł go łatwo podłączyć zewnętrznie, tak jak
    dyski twarde SATA).

    W całym życiu mialem styczność tylko z jednym takim combo - to był LG CH10LS20.
    Testowałem go przez 2 tygodnie i bardzo dobrze spełniał wszystkie powyższe
    warunki. Tylko, że to było wiosną ubr., a wiadomo, że czas w tej branży wiele
    zmienia.

    Co polecacie na dziś?

    Dzięki,

    latet