  • 1. Data: 2011-09-05 18:19:01
    Temat: Jaki najtańszy WLR?
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Obecnie mam TP 60 (czy jakoś tak za ok 41zł netto) i chciałbym zachować
    numer. Niby w Netii jest abo za 29,9 + 3zł CLIP. Dialog ma podobną ofertę,
    aczkolwiek cyrograf na 2 lata.

    Zależy mi tylko na zachowaniu numeru (dobrze by było mieć CLIP) + linia
    dla DSL w TP.

    Wybierając opcję w Netii, miałbym 2w1 czyli łącze pokładowe (czy jak się
    to tam zowie) + nr tel, jednakże oszczędności w porównaniu z TP to raptem
    ~10zł.

    Ze stacjonarki nie wykonuję połączeń wych. Służy tylko do odbierania.

    Da radę jeszcze taniej?
    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.

  • 2. Data: 2011-09-05 18:55:04
    Temat: Re: Jaki najtańszy WLR?
    Od: SP1QXL <ap1qxl@pl>

    W dniu 2011-09-05 20:19, Jaskiniowiec pisze:
> [...]
    > raptem ~10zł.
    >
    > Ze stacjonarki nie wykonuję połączeń wych. Służy tylko do odbierania.

    W TP jest abo za 31, czy coś, bez minut.

  • 3. Data: 2011-09-05 19:35:04
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 05-09-2011 o 20:55:04 SP1QXL <ap1qxl@pl> napisał(a):

    > W TP jest abo za 31, czy coś, bez minut.
    Fakt, za 34zł brutto (cyro - 2 lata)

    Czyli najekonomiczniej będzie przenieść numer do VoIP, następnie zażądać
    od TP na linii internetowej o nowy nr tel. po czym zawiesić i wówczas mam
    nadal stary nr, a TP płacę 21,5zł?
    Dobrze kombinuję? Czy znowu jakieś formalne bzdury po drodze mnie czekają?
    :-)

  • 4. Data: 2011-09-05 21:04:24
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 05.09.2011 21:35, Jaskiniowiec pisze:

> [...]
    > mam nadal stary nr, a TP płacę 21,5zł?
    > Dobrze kombinuję? Czy znowu jakieś formalne bzdury po drodze mnie
    W grę wchodzi umowa terminowa. Jakiś plan startowy za 34 zł jest. Na
    voipa można przenieść też jak masz infrastrukturę (router)