  • 11. Data: 2009-04-21 15:02:03
    Temat: Re: Jaki monitorek LCD do zdjęć?
    Od: Aa <A...@a...pl>

    > Ale uwaga - w cenie oscylującej wokół 800 zł. Nie zależy mi na wielkich
    > rozdzielczościach, ale fajnie gdyby był panoramiczny.

    Podłącze się do pytania.

    Co sądzicie o zakupie przyzwoitego monitora i podłączaniu
    go do laptopa ? Miałem zamiar kupić laptopa t42p, ale zdjęcia edytuję
    raz na jakiś czas więc do ciągłej pracy rozdzielczość 1600x nie będzie
    wygodna. Planuję zatem zakup T42 z 64 MB lub 128 MB grafiki oraz
    dodatkowy monitor, którego używałbym tylko do obróbki zdjęć (zależy mi
    na w miarę przyzwoitym odwzorowaniu kolorów). Czy taki sposób sprawdzi się ?

    pzdr,
    Aa

  • 12. Data: 2009-04-21 15:09:39
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Aa napisał(a):

> [...]
    > dodatkowy monitor, którego używałbym tylko do obróbki zdjęć (zależy mi
    > na w miarę przyzwoitym odwzorowaniu kolorów). Czy taki sposób sprawdzi

    Ja bym się jeszcze podłączył z pytaniem
    "Jaki TV 42-50cali do obróbki zdjęć"
    ale się wstydzę zapytać. No ale przecież za chwilę wszystko w ten sposób
    będzie prezentowane rodzinie i znajomym, to może od razu obrabiać na
    docelowym medium? :-)

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2009-04-21 15:28:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    mt wrote:

    > lub coś z klasycznych 19" 4:3, np.:
    > http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=9823

    O, ten wygląda bardzo przyzwoicie.

  • 14. Data: 2009-04-21 15:29:58
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    H5N1 wrote:

    > http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=32374
    > Chyba masz problem z tym 800 PLN.

    Nie potrzebuję monitora do przygotowywania zdjęć do labu, tylko czegoś co będzie
    lepsze od mojego laptopa.

  • 15. Data: 2009-04-21 15:46:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > No dobra, ale może jakieś propozycje? :> Może być 4:3.

    Jak bierzesz pod uwagę używane to Belinea 101910 - 19" MVA.

    adam

  • 16. Data: 2009-04-21 15:58:47
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "mt" <t...@i...pl> wrote in message

    > Te 800 zł to brutto/netto? Jak jesteś w stanie trochę dołożyć to może coś
    > takiego:
    > http://www.hitech.com.pl/?con=products&action=showDe
    tails&id=499c66835f435

    Z tanich monitorow ten jest calkiem niezly (relatywnie)
    ale uwazaj, bo z podobnym oznaczeniem
    Dell wypuscil tez monitor z matryca TN a nie IPS...
    Nie wiem tylko dlaczego w Polsce takie ceny?
    W UK mozesz go miec za 185 funtow:
    http://tinyurl.com/c6a3m8
    210 funtow z przesylka do Polski.
    22 cale to nie jest zbyt wygodny monitor, ale jakos obleci,
    kupowanie mniejszego byloby juz masochizmem,
    a kupowanie dzis formatu 4:3 - podwojnym.
    --
    see_you

  • 17. Data: 2009-04-21 16:58:05
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 21 Kwi, 13:48, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Ale uwaga - w cenie oscylującej wokół 800 zł. Nie zależy mi na wielkich
    > rozdzielczościach, ale fajnie gdyby był panoramiczny.
    > --

    Na allegro są jakieś używki Eizo S1911/1921 mieszczące się w tym
    budżecie, osobiście wolałbym to niż nowe cuda-wianki na TN.

  • 18. Data: 2009-04-21 19:06:19
    Od: "Hektor" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał

    > Nie potrzebuję monitora do przygotowywania zdjęć do labu, tylko czegoś co
    > będzie lepsze od mojego laptopa.

    To kup cokolwiek. Czego oczekujesz z takim budzetem?

    Zbigniew Kordan

  • 19. Data: 2009-04-21 20:58:26
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > No to ile trzeba dać? Np. taki Eizo jest dobry?
    >
    > http://www.eskom.com.pl/sklep/?p=productsMore&iProdu
    ct=40

    Nie jest dobry, nalepka Eizo nie ma mocy czarodziejskiej.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 20. Data: 2009-04-21 21:01:02
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ale uwaga - w cenie oscylującej wokół 800 zł. Nie zależy mi na wielkich
    > rozdzielczościach, ale fajnie gdyby był panoramiczny.

    Proponuję zapolować na lepsze używane. Nece serii 80 i 90, Eizo z 8 i 9
    w środku 3-cyfrowego symbolu. Będzie przepaść w stosunku do nowych
    tanich na TN, zarówno jakościowa jak i w trwałości.