  • 11. Data: 2002-10-13 15:14:29
    Temat: Re: Jaki mam wybór???
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    "Mateusz Papiernik" <m...@m...rm.pl> wrote in message
    news:20021013124406.04fe0e24.mati@mati.rm.pl...

    > to radze uwierzyc - place 85zl/m-c w lodzi i transfery wahaja sie
    > od 10 kB/s do (!) 95 kB/s.

    ja nic nie place i mam na biurku 400 kb/s :) bo jestem providerem, wiec
    koszty pokrywaja abonenci.
    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia a czlowiek ktory pytal jest w
    Krakowie a nie Lodzi w dodatku na osiedlu domkow jednorodzinnych.

    W.L.

  • 12. Data: 2002-10-13 15:33:53
    Od: Igor Wawrzyniak <i...@c...eu.org>

    Dnia Sun, 13 Oct 2002 14:12:05 +0000 (UTC),
    Mateusz Papiernik <m...@m...rm.pl> Napisał(a):

    > to radze uwierzyc - place 85zl/m-c w lodzi i transfery wahaja sie
    > od 10 kB/s do (!) 95 kB/s.

    A i tak połowa abonentów twierdzi, że idzie jak krew z nosa,
    wystarczy że z jakiegoś serwera mają 300 B/s (i co ich obchodzi,
    że z innych serwerów idzie dobrze, a tamten jest na drugim końcu
    świata). Niektórzy za kilkadziesiąt złotych oczekują gwarantowanych
    128 kbps do każdego miejsca na świecie...

    --
    Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
    "Do not underestimate the power of the Duct Tape"