  • 1. Data: 2011-02-23 14:27:09
    Temat: Jaki laptop z ciekawym designem?
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    Budżet to 10000-12000 netto.
    Wymagania:
    - wbudowana kamera
    - lekki
    - w miarę duża matryca
    - cienki

    Laptop ma ciekawie wyglądać - np takie fajnie wyglądają:
    http://www1.euro.dell.com/content/products/productde
    tails.aspx/laptop-latitude-xt2?c=pl&l=pl&s=gen&cs=&b
    aynote_bnrank=0&baynote_irrank=1&~ck=dellSearch

    http://www1.euro.dell.com/pl/pl/domowe/Notebooki/ins
    piron-duo/pd.aspx?refid=inspiron-duo&s=dhs&cs=pldhs1

    ale przydały by się większe matryce, oraz aby były cieńsze.

    http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/notebooki/mobil
    ne/879444_dell_adamo_su9400_13_4.aspx

    takich już nie robią podobno, choć i tu większa matryca się przyda.

  • 2. Data: 2011-02-23 15:04:28
    Temat: Re: Jaki laptop z ciekawym designem?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 15:27:09 +0100, BQB napisał(a):

> [...]
    ne/879444_dell_adamo_su9400_13_4.aspx

    > takich już nie robią podobno, choć i tu większa matryca się przyda.

    Czyli jednak kryzys Polski nie dopadl.

  • 3. Data: 2011-02-23 15:09:05
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-23 15:27, BQB pisze:
    > Budżet to 10000-12000 netto.
    > Wymagania:
    > - wbudowana kamera
    > - lekki
    > - w miarę duża matryca
    > - cienki

    > ale przydały by się większe matryce, oraz aby były cieńsze.

    albo cienki albo duża matryca

    albo lekki albo duża matryca

    inaczej się raczej nie da bo matryca sama z siebie jest dosyć delikatna
    więc potrzebuje ramki i ogólnie stabilnego szkieletu laptopa a im
    solidniejszy szkielet tym grubszy i cięższy laptop (pomijam już fakt że
    sama tez coś waży i jakby tak była cieższa od reszty lapka to byś musiał
    go przykręcać do biurka :-)

  • 4. Data: 2011-02-23 15:23:59
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    aynote_bnrank=0&baynote_irrank=1&~ck=dellSearch

    piron-duo/pd.aspx?refid=inspiron-duo&s=dhs&cs=pldhs1

    Myśle ze tym zrobisz wrażenie, gdziekolwiek pracujesz.

    http://www.pickmore.com/technology/sony-vaio-concept
    ual-transparent-screen-laptop-461

    Zobacz też serie 9 samsunga.

  • 5. Data: 2011-02-24 07:40:17
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-23 16:09, boxfish pisze:

> [...]
    > solidniejszy szkielet tym grubszy i cięższy laptop (pomijam już fakt że
    > sama tez coś waży i jakby tak była cieższa od reszty lapka to byś musiał

    http://www1.euro.dell.com/pl/pl/firmiinstytucji/Note
    booki/laptop-latitude-z/pd.aspx?refid=laptop-latitud
    e-z&s=pad&cs=RC1078552
    coś takiego jeszcze znalazłem, szukam jeszcze informacji o samsungu i sony.

  • 6. Data: 2011-02-24 09:00:45
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-23 16:23, BETON pisze:

    > Myśle ze tym zrobisz wrażenie, gdziekolwiek pracujesz.
    > http://www.pickmore.com/technology/sony-vaio-concept
    ual-transparent-screen-laptop-461

    A coś, co już istnieje?

    > Zobacz też serie 9 samsunga.

    Szukam właśnie informacji

  • 7. Data: 2011-02-24 11:11:07
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-24 08:40, BQB pisze:
    > http://www1.euro.dell.com/pl/pl/firmiinstytucji/Note
    booki/laptop-latitude-z/pd.aspx?refid=laptop-latitud
    e-z&s=pad&cs=RC1078552

    > coś takiego jeszcze znalazłem, szukam jeszcze informacji o samsungu i sony.

    Sam ostatnio zastanawiałem się nad laptopem, który spełniałby wszystkie
    moje wymagania. Dell w tym wypadku pobijał konkurencję: duży wybór wśród
    jednostek wyjściowych (chassis) i prawie nieograniczona możliwość
    konfiguracji. Skonfiguruj sobie tego Latitude-z i zobacz czy Cię to
    satysfakcjonuje.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia